sobota, 24 listopada 2012

Przyszłam się pochwalić

Cześć, jak u Was leci? ;)
Ja obiecałam się pochwalić kubkiem i aparatem. Chciałam to zrobić wcześniej, ale dopiero teraz mam komputer. Byłam zmuszona kupić nowy, z W8, którego nie ogarniam. Do tego nie czuję się najlepiej w tej całej kuriozalnej sytuacji, ale pora się przyzwyczaić, że w tym kraju obywatel nie jest ważny, najważniejszy jest smoleńsk. Z całym szacunkiem, ale obywatel to gówno. Czekam tylko, aż to wszystko się skończy i prawdopodobnie wyjadę z kraju. Chciałabym mieć znowu takie problemy jak wcześniej.

Oto mój kubek obiektyw (prezent od chłopaka):













Nowe kapcie, w których pomykam na stancji (też od chłopaka):













Sleek Darks (też od chłopaka:P):



Zmalowałam nią coś takiego:



Po czym udałam się porobić kilka zdjęć z nowym aparatem i lampą (to i to działa):






Już niedługo zaprezentuję nowe świąteczne ozdóbki. Mam już trochę tego, ale w moim pokoju panuje raczej depresyjny nastrój (wierzcie lub nie, mam odsłonięte okna, a światła brak). Zresztą, do Świąt jest trochę czasu :P

4 komentarze:

  1. kubek obiektyw powala, nawet o takim nie słyszałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa ;d i pomysł na prezent dla kogoś, kto się interesuje fotografią

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ ten chłopak dba o Ciebie♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, zapragnęłam takiego kubka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)