czwartek, 13 grudnia 2012

Österreich na głowie - szydełkowa czapka

Cześć! Jako zapalona fanka skoków narciarskich (od ponad 10 lat) nie mogłam sobie odmówić przyjemności stworzenia czapki w kolorach flagi Austrii. Od zawsze kibicowałam Thomasowi Morgensternowi, więc poniekąd był moją inspiracją do stworzenia tej oto austriackiej czapki :)
Powiem Wam, że bardzo mi się podoba, a co najważniejsze - jest super ciepła! Powstała z włóczek Polo Opus i Polo Natura - 50% akryl, 50% wełna.



Makijaż:
twarz: baza Bell Perfect Skin, podkład Sensique Matt Finish 201, Catrice Infinite Matt 010, róż Essence Fruity Blush Sorbet, puder Eveline Celebrities Beauty 22
oczy: baza Hean, Sleek Darks, tusz Bell Glam & Sexy Mascara
Usta: Bell Air Flow (różowy)

pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę umiejętności robienia na drutach, bo wtedy możesz sobie zrobić taką czapkę na jaką masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym tylko potrafiła robić sobie czapki, to bym miała ich całą szufladę, każdą do innego szalika, do innej kurtki czy torebki xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)