poniedziałek, 18 marca 2013

Catrice The London Collection: swatche i makijaż

Hej! Dzisiaj post tylko i wyłącznie kosmetyczny :) Na tapetę wezmę paletkę Catrice z limitki Big City Life. Już dawno nie ma jej w sprzedaży, mnie udało kupić się ją na wyprzedaży za 19 złotych. Chodzi o The London Collection.
Londyn to bez wątpienia jedno z miejsc, które chciałabym zobaczyć. Poza tym bardzo spodobało mi się opakowanie paletki. Kartonowe, solidne, zapinane na magnes.



A w środku...



Po lewej stronie mamy dwa róże, a po prawej 6 cieni do powiek. Na dole mini czarna kredka, a niżej pacynko-pędzelek. Fajnie, że róże i cienie mają swoje nazwy, bardzo mi się to podoba :)

A tutaj macie swatche, na bazie Hean. Od prawej: dwa róże London Eye oraz Greenwich, następnie cienie: Hyde Park, Big Ben oraz Piccadilly Circus.


Kolejne, także od prawej: City Hall, Globe Theatre i Tower Bridge.




Zdecydowałam się na zakup tej paletki, bo mam inne cienie Catrice i trzymają się cały dzień, od 6 rano do 20 (bez poprawiania!). Niestety, te mnie zawiodły, bo szybko straciły swoje kolory. Tutaj macie makijaż, jaśniejszy cień to Globe Theatre, ciemniejszy - City Hall.



Chociaż wiecznie na powiece się nie trzymają, to mimo wszystko je lubię, chyba za samą nazwę i opakowanie :D

A Wam jak podobają się kosmetyki Catrice? Używacie, jesteście zadowolone?

Miłego tygodnia! :)

4 komentarze:

  1. może z bazą pod cienie trzymałyby się dłużej? :)
    kolorki mają super.
    Wyróżniłam Twój blog w zabawie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. To szkoda, że nawet z nią nie są wytrzymałe, ale przynajmniej mają ładne kolory ;p
    a wyróżnienie Ci się należy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że tak słabo się trzymają bo naprawde cudowne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałabym nawet- podejrzane!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)