piątek, 22 marca 2013

Sznurkowy naszyjnik i słuchawki z ćwiekami

Cześć!
I jak podoba się Wam pogoda? Mnie chce się płakać i jak idę ulicą, to wydaje mi się, że umrę z zimna ;(
Ale próbuję przywołać wiosnę na własne sposoby. Co prawda kolega powiedział mi dzisiaj, że tak zimno będzie do kwietnia, no, ale trzeba próbować :)
Na dziś mam dla Was coś takiego: sznurkowy naszyjnik z włóczki oraz słuchawki z kolorowymi ćwiekami.

Naszyjnik prezentuje się tak:


I oto moja kolorowa włóczka:


A to słuchawki, fajnie grają :)



Na koniec jeszcze rzecz jedna, czyli wyróżnienie od Égotiste:


1. Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby, od której dostało się wyróżnienie)
Kasiek
Paulina Sienia
Lore-Art

Vejjs
Katka
2. Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu: zrobione
3. Umieść wyróżnienie na bocznym pasku: umieszczone
4. Podziękuj za wyróżnienie: podziękowane
5. Opisz siebie w 3 słowach: Szalona, spontaniczna, optymistka :)


Mimo tej paskudnej pogody życzę Wam miłego weekendu!
;*

8 komentarzy:

  1. Dziekuje bardzo :)) Wiosenne akcenty są niezbędne w taką pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  2. kto jej nie szanuje? zaraz zrobię z tym kimś porządek!

    nie wiedziałam, że taki sznurkowy naszyjnik może tak cudownie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  3. słuchawki wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. olać ich! ważne, że są ludzie, którzy doceniają Twoje dzieła ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik nie do końca w moim stylu, ale słuchawki wyglądają genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te ćwieki Ci wyszły :D dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, przefajny jest ten naszyjnik! Male cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)