czwartek, 18 kwietnia 2013

Avon Color Trend Doll Pink i nominacja

Cześć!
Miałam dodać tego posta wczoraj, ale za późno się zorientowałam, że nie sfociłam szminki, a jak wiadomo, w moim pokoju jest za mało światła. Dzisiaj jest słońce od rana, więc pokażę Wam moją nową zdobycz - szminkę z Avonu, którą zakupiłam od mojej konsultantki, Egoiste.



I jest to kolor Doll Pink:



Tak kolorek prezentuje się na ręku:



A tak - na ustach (przepraszam za dzióbek XD):



Jest to bardzo mocny różowy i świetnie nadaje się do podkreślenia ust. Wiem, że przez wiele osób różowy jest uważany za kiczowaty, ale w małych ilościach wygląda naprawdę ładnie :) Zwłaszcza, jeśli chcemy podkreślić tylko i wyłącznie usta. Do tego kolor świetnie się trzyma, ja nakładam pomadki pędzelkiem i jestem bardzo zadowolona. Mamie kupiłam odcień Poppy Love i moja mama już uwielbia tę szminkę :) Pomadka w promocji kosztuje ok. 8 złotych i za takie pieniądze warto ją nabyć. Polecam! :) A Wy macie jakieś swoje ulubione pomadki, czy wolicie błyszczyki?

A teraz moje odpowiedzi na pytania, które dostałam od Ichtyo:

1. Jabłko, gruszka czy pietruszka?
To, to i to :)
2. Jaki jest twój ukochany ciuch, którego nigdy nie wywalisz z szafy?
Rozciągnięte dresy.
3. Najgłupsze imię dla psa to...?
Burek.
4. Co było pierwsze, jajko czy kura?
Nie mam czasu na zagłębienie tej filozofii :D
5. Najpiękniejsza piosenka o miłości?
Oj, nie moje klimaty. :D "I will always love you"?
6. Więcej niż jedno zwierzę to...?
Koty. W każdej ilości XD
7. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
Studiuję slawistykę, chyba na kolejne języki nie mam miejsca w głowie. Przydałby mi się francuski, hiszpański, norweski, hebrajski i ukraiński. 
8. Czy chciałabyś mieszkać na Księżycu?
Jeśli rozgrywają tam rajdy i wyścigi to tak :)
9. Co najbardziej cenisz w przyjaciołach?
Że są :)
10. Kultura jakiego kraju najbardziej Cię fascynuje?
Kultura Indii i Izraela.
11. Włosy do kostek czy łysa głowa?
Szczerze - łysa głowa :D

A ja nominuję:
Kasiek
Egoiste
92ana
Ann
Crystal Brownie

I moje pytania do dziewczyn:
1. Podkreślone oczy czy usta?
2. Możesz zabrać 3 kosmetyki na bezludną wyspę. Co wybierasz?
3. Stary Mustang czy nowe Ferrari?
4. Kolczyki, bransoletka czy naszyjnik?
4. Na co dzień nosisz upięte czy rozpuszczone włosy?
5. Przez jeden dzień możesz być facetem. Co wtedy chciałabyś zrobić? :D
6. To jasne, że żadna praca nie hańbi, ale czym nie chciałabyś się zajmować?
7. Mogłabyś żyć bez telefonu?
8. Twoja największa słabość jeśli chodzi o produkty spożywcze?
9. Gdybyś miała taką opcję wyboru, w którym kraju chciałabyś się urodzić i dlaczego akurat tam? A może jednak Polska? :D
10. Słodkie czy słone?
11. Jakiego radia słuchasz najczęściej?

Moje codzienne dylematy - który makijaż wybrać? (face chart jest z książki "Akademia makijażu", która jest u mnie do wygrania, z tym że od razu zaznaczam - mam swój własny egzemplarz :D)

I przypominam o rozdaniu - losowanie odbędzie się bez względu na ilość zgłoszeń :)


Miłego dnia! :)

15 komentarzy:

  1. cieszę się, że szminka przypadła Ci do gustu :) aż mnie zainspirowałaś, do podkreślenia ust dzisiaj :)

    dziękuję za nominację, odpowiem w najbliższym czasie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć w najbliższym czasie. :** :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolorek szminki :) Ja jednak wolę bardziej delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor tej pomadki, na lato będzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolorek szminki :) i dziękuję za nominację, jak tylko będę miała czas to na pewno odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie troszkę zbyt różowo,chyba się starzeję:-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor szminki;) fajnie się czytało odpowiedzi:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy tworzysz :) Zapraszam po wyróżnienie do mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydawało mi się, że na ustach kolor będzie mocniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję za wyróżnienie, zapisać się muszę do Ciebie na jakiś kurs makijażu chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa no i zapraszam też na pytania, nie ma tak dobrze też poodpowiadać musisz mi trochę;)

      Usuń
  11. moim zdaniem warto ;) jest bardzo wydajny, więc starczy na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam Amethyst :D z tej serii z pozostałymi kolorkami się nie wstrzeliłam

    OdpowiedzUsuń
  13. http://czytamysobie.blogspot.com/2013/05/tagowy-post.html :)
    Trochę późno ale odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)