czwartek, 25 kwietnia 2013

Lirene peeling gruboziarnisty

Hej! :)
Dziś jak zwykle krótko, ale konkretnie - tym razem Peeling gruboziarnisty głęboko oczyszczający Lirene.
Takie zdzieraki do mordki to ja bardzo lubię, wcześniej stosowałam peelingi Perfecty. Chciałam sobie kupić całą tubkę tego gruboziarnistego, ale w moim Rossmannie znalazłam tylko saszetki. Wybór padł więc na Lirene.


Obietnice producenta (przepraszam, ale będzie bez składu):


No cóż, takie produkty nie mają wielkiej filozofii - mają oczyszczać i wygładzać skórę, usuwać nadmiar sebum. Polubiłam ten peeling, bo skórka jest po nim taka miła, nawet zauważył to mój chłopak :) Wydaje mi się, że peeling Lirene nie jest tak gruboziarnisty, jak Perfecty, ale działa tak, jak powinien. Jego pojemność wynosi 75 ml, ja stosuję peeling dwa razy w tygodniu i powiem szczerze, że jest dość wydajny. Nie pamiętam, kiedy dokładnie go kupiłam - także na długo starcza, bo jeszcze trochę mi go zostało :D Kupiłam go w Rossmannie za niecałe 15 złotych. Jak następnym razem nie znajdę Perfecty, to kupię go znowu :) 6/6

A Wy stosujecie peelingi? Polecacie jakieś? :)

Na koniec specjalnie dla Was - kolorowe dzióbki :D


Inspiracja:



Mua! :)







7 komentarzy:

  1. nie znam,nie mialam
    jakos tez nigdy po lierne nie siegalam
    uwielbiam ziaje ;) jeszcze mnie nigd nie zawiodla
    peeling z lini ziaja sopot spac Ci polecam,super peeling I rewelacyjny zapach! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szukasz dobrego peelinhu to polecam z Avonu seria Clearskin, jest świetny lub morelowy z Sorayi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się zapowiada :) chociaż nie przepadam za gruboziarnistymi to ten wydaje się ciekawy i wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również go używam i mam podobne zdanie :) Jest świetny. Kupiłam w biedronce w promocji i nie żałuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)