wtorek, 2 kwietnia 2013

Moja pielęgnacja włosów

I witam Was po Świętach! Uf, jak dobrze, że już po nich - nie cierpię czegoś takiego równie dobrze jak wesel, imienin i innych spędów. Jeszcze czuję niestrawność i bynajmniej nie po jedzeniu. A jak Wasze Święta? Mam nadzieję, że były udane! :)
Dziś chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami na temat pielęgnacji włosów. Nie będzie to długi wywód, bo nie używam aż tak wielu kosmetyków :D
Kiedyś, dawno, dawno temu moim największym problemem był łupież. Oj, długo z nim walczyłam, były Nizorale, szampony z kotem, Head & Shouldersy itd. Ale udało mi się go pozbyć. W zeszłym roku zauważyłam, że rozdwajają mi się końcówki. Musiałam postawić więc na konkretną pielęgnację. Niestety, po wielu próbach (już nawet nie pamiętam, co stosowałam) musiałam obciąć trochę włosy i zacząć wszystko od nowa. Najczęściej używam tych kosmetyków:


Szampon Baby Dream, mgiełka do włosów słabych i łamliwych - pokrzywa i łopian z Avonu oraz 7 efektów - kuracja z olejkiem arganowym firmy Marion.

Skład szamponu:


Mój ulubiony szampon, zaczynam właśnie kolejne opakowanie. Nie dość, że mam po nim takie miłe włosy, to jeszcze uroczo pachnie. 6/6

Skład mgiełki:


Bardzo fajna mgiełka. Jak pisze producent na opakowaniu, ma przywrócić włosom zdrowy wygląd i witalność. Może cudów nie robi, ale moje włosy bardzo ją polubiły. Szkoda, że jest mało wydajna i ostatnio prawie nie mogę jej dostać. 4+/6

Skład kuracji z olejkiem arganowym:


Według producenta, kuracja zapewnia 7 efektów:
-przywraca piękny połysk
-regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
-ułatwia rozczesywanie i układanie
-wzmacnia i nawilża
-nadaje miękkość i elastyczność
-chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
-zapobiega puszeniu się włosów
Jeśli chodzi o tę kurację z olejkiem arganowym, znalazłam ją zupełnie przez przypadek. Akurat nie miałam pieniędzy na wielką butlę olejku, a zapragnęłam mieć coś, co tak działa. I w moje ręce wpadła ta kuracja. Jestem z niej bardzo zadowolona, włosy pięknie błyszczą (preparat ich nie przetłuszcza), nie puszą się, są nawilżone. Do tego ta niewielka buteleczka starcza na długo, pomimo częstego stosowania. 6/6

Te 3 kosmetyki w zupełności mi wystarczają. Niestety, mgiełka z Avonu już mi się kończy, więc postanowiłam skorzystać z promocji w Rossmannie i zakupić tę słynną odżywkę. Mam nadzieję, że da radę :)


A Wy jak dbacie o włosy?

pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. myślę, że zakupu odżywki nie pożałujesz :) dla mnie jest genialna!
    a mgiełkę kupię dla Ciebie w tym tygodniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dużo słyszę o tym szamponie Baby Dream. :)
    Muszę się nim zainteresować. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki kochana ;) ja się muszę przyzwyczaić, bo troszkę mi za ciemno teraz ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie dbanie o włosy polega na szamponie + odżywka lub maska , aczkolwiek myślę, że w koncu trzeba je jakos zaczac regenerować po zimie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam mocno nawilżającej odżywki do włosów, wcierki jantar i oleju kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Probowalam maseczki z Alterry (jeszcze musze wyprobowac odzywke) i bardzo ja polubilam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi sie, ze wylaczylam weryfikacje obrazkowa, juz mnie ktos na to zwrocil uwage i bylam pewna, ze mi sie to udalo, a tu psikus:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam szampon Babydream, całkiem fajny jest :)
    I tą odżywkę z Alterry też miałam, moje włosy ją polubiły :)

    Ja stosuję 2 szampony, familijny i z Joanny Naturia miód i cytryna.
    2 maski: Romantic z jedwabiem i Natur Vital z aloesem.
    2 odżywki Garnier: z awokado i masłem Karite i Siła 5 roślin.
    2 zabezpieczacze końcowek: jedwab z Biosilka, kaszmir z Lotonu.
    Ale moje włosy są bardzo wymagające i niestety muszę mieć sporo kosmetyków do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon z Babydream czasami podkradam córce, dobrze myje i nie obciąża mi włosów, tylko słabo się pieni. Wczoraj kupiłam szampon z Alterry (makadamia i figa) zobaczymy jak się spradzi. Olejek z Marion też mam i uwielbiam go. Polecam Ci ocet malinowy z Marion jest super. Odżywki, teraz używam maski z Biovax keratyna + jedwab moje KWC. Nie będę opisywać wszystkich kosmetyków do włosów bo za dużo tego, muszę chyba zrobić post o pielęgnacji włosów u siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. tak sie zlozylo ze w mojej najnowszej notce rowniez o mojej pielegnacji wlosow :) takze zapraszam :) co do Twoich kosmetyków szampon mnie zaciekawil :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)