poniedziałek, 6 maja 2013

And the winner is...

Hej! Dziś chwila, na którą wszyscy czekaliśmy. Jest to oczywiście wydarzenie roku, które wpisze się w historię.


No dobra, dość już tych żartów :D Czas na losowanie!

Oto lista osób, które się zgłosiły do zabawy:


Losy wrzuciłam do słynnego już różowego pudełeczka i wymieszałam:


Maszyna losująca jest aktywna:


I wylosowałam:


Gratuluję! Proszę o adres do wysyłki na miss-shonali@o2.pl :)

Z racji setnej obserwatorki, którą została love, Kate, postanowiłam nagrodzić ją drobnym upominkiem. Adresik mam, wszystko wyślę hurtem :) Fakt, że funkcja Google Readera niedługo zostanie wyłączona, ale zawsze możecie oglądać mojego bloga przez blogLovin, jakby ktoś nie lubił Google+ :)
Tyle mojego na dzisiaj. Życzę udanego i miłego tygodnia!


EDIT: Nie wiem, jak to się stało, ale nie wpisałam jednej osoby na listę... Powinnam to sprawdzić 10 razy i nie wiem, dlaczego tego nie zrobiłam. Z racji tego, że to moja wina, postanowiłam dać tej osobie nagrodę pocieszenia na przeprosiny. Przepraszam wszystkich za zamieszanie i moje nieogarnięcie!

11 komentarzy:

  1. oo Kate dostanie niespodziankę! super :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie !! Los się do mnie uśmiechnął!! wygrałam !! jestem mega szczęśliwa !! dziękuję ! Najlepszy prezent urodzinowy (choć urodziny mam dopiero 24 maja) jaki mogłam dostać :* zaraz poślę maila z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój może gotować, bo prasować akurat lubię xd

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam nadzieję, że dobrze mi poszło :)
    jako uczeń klasy humanistycznej (od lat sześciu) paradoksalnie bardziej obawiam się, że nie zdałam polskiego, niż matematyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. farciara! chociaż w sumie no, matma jest potrzebna... ale niekoniecznie to, co na maturze. rozumiem, że procenty są potrzebne, że trzeba ogarniać lokaty i fajnie móc obliczyć, ile farby mniej więcej trzeba kupić do pomalowania mieszkania, ale chyba nigdy nie będę mieszkać w wieży, abym musiała obliczać pole powierzchni bocznej stożka (do malowania, you know) ;x
    ja będę opijać, jak zdam maturę! o polski się martwię, słabo mi poszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Kate i Ann :)
    Udanego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doszła mi przesyłka! Dziękuję bardzo, naprawdę nie spodziewałam się takiego pięknego prezentu <3 tak mi się miło zrobiło.. W wolnej chwili zrobię zdjęcie co by wstawić i Twojego bloga jeszcze rozreklamować :D Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki! zapraszam w odwiedziny http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)