czwartek, 2 maja 2013

Bankietowe rozświetlenie + różności

Hej :) Pogoda znowu nas nie rozpieszcza, niestety. Patrząc przez okno nie mam ochoty wyjść nawet na chwilę. Ale że Promocja to moje drugie imię :D, wybrałam się dziś do Lidla po słynny trójpak T-shirtów. Kupiłam jeden zestaw sobie, drugi chłopakowi, poza tym udało mi się jeszcze dostać tonik Sorayi. Zakupy jak najbardziej udane :)
No dobra, pogoda nie jest dziś idealna, ale lato już niedługo. Imprezy, grille, wieczorne spacery i można tak jeszcze wymieniać bez końca. Każda z nas chce wyglądać pięknie i świeżo. A, jeszcze trzeba się nawilżyć! Jak to zrobić? Z pomocą przychodzi wielozadaniowy produkt firmy Marion: Balsam rozświetlający ze złotymi drobinkami. 



Co o tym specyfiku pisze producent?

Balsam skutecznie zapobiega wysuszeniu skóry, pozostawiając ją gładką i elastyczną. Specjalnie opracowana formuła balsamu zapewnia doskonałe nawilżenie i rozświetlenie skóry. Zawarte w balsamie złote drobinki  nadają skórze blasku oraz podkreślają jej naturalny kolor. Balsam wzbogacony został aktywnymi składnikami odżywczo- pielęgnacyjnymi:
masło shea - posiada właściwości odżywcze, łagodzi objawy suchości skóry oraz chroni ją przed promieniami słonecznymi.
witamina E- regeneruje, wzmacnia, neutralizuje szkodliwe działanie wolnych rodników, wspomaga utrzymanie elastyczności skóry oraz zapobiega jej starzeniu.
prowitamina B5 - działa kojąco, skutecznie łagodzi podrażnienia, pielęgnuje i wygładza skórę.

Skład:
Aqua, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parcii (Shea Butter), Glyceryl Stearate (and) PEG-100 Stearate Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Dimethicone, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Methyl Propanediol, Olive Oil PEG-8 Esters, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Panthenol, Parfum, Carbomer, Sodium Polyacrylate (and) Hydrogenated Polydecene (and) PPG-5 Laureth-5, Phenoxyethanol (and) Methylparaben (and) Buttylparaben (and) Ethylparaben (and) Propylparaben (and) Isobutylparaben, Hexyl Cinnamal, Limonene, Triethanolamine, Citric Acid, Synthetic Fluorphlogopite (and) Titanium Dioxide (and) Tih Oxide.

Przed rozsmarowaniem:



Po rozsmarowaniu:


Balsam zamknięty jest w miękkiej, plastikowej buteleczce o pojemności 100 ml. Ja swój kupiłam zupełnie przypadkiem w Leclercu za 6 złotych. Pomyślałam - super, balsam rozświetlający, biorę, a co mi tam. Dopiero potem doczytałam, że są w nim złote drobinki, co z początku mi się nie spodobało. Ale później doszłam do wniosku, że to bardzo fajna rzecz. Nazwałam go bankietowym balsamem z tego powodu, że świetnie nada się na wyjście i niekoniecznie wieczorne, bo raczej nie posmarowałabym się nim np. na uczelnię, tam nie chciałabym migotać ;) Bardzo fajnie nawilża i ładnie pachnie, poza tym nadaje się nie tylko na lato. Błyszczeć możemy o każdej porze roku :) Ja jestem na tak! Daję 5/6, a to dlatego, że niestety, część drobinek po rozsmarowaniu zostaje na dłoni, a później mogą przenieść się na ubranie.

A teraz dwa wywiady-rzeki ze mną :D
Pytania od Kasiek, za które zabierałam się kupę czasu (kilka pominęłam, bo odpowiadałam na takie wcześniej):

-wiosna czy lato?
wiosna :)

-godzinami robiłabym...?
fotki na rajdach :D

-nigdy nie.... ?
...nie będę zadowolona do końca ze swoich tekstów

-wolny czas na spokojnie czy jak na wojnie?
wojna XD

-dlaczego nie? ;)
e tam, ja nie jestem na nie :)

-opisz siebie w 5 słowach?
nieogarnięta, punktualna, optymistka, uwielbiająca rajdy :)

-gdzie na majówkę?
do pracy :)

-dlaczego trawa jest zielona? :P
bo różowa albo czerwona byłaby zbyt rażąca :D


Nominacja od 92ana:

Jak często robisz sobie domowy dzień piękności ?
może niekoniecznie dzień, ale codziennie kilka minut

Ile czasu Ci wszystko zajmuje?
niezbyt długo :)

Jaka muzyka sprzyja Twojemu relaksowi w tych chwilach ?
aż tyle czasu to ja nie mam :D

Co lubisz pić podczas swoich zabiegów ?
herbatę

Co robisz z twarzą ? 
to zależy, 1-2 w tygodniu peeling, kilka razy w tygodniu maseczka i "parówka", codziennie używam pianki do mycia twarzy, toniku, jakiegoś kremu

Co robisz z ciałem ?
od czasu do czasu peeling, balsam codziennie

Co robisz z włosami ?
myję szamponem Baby Dream, używam też Kuracji z olejkiem arganowym Marion

Na co zwracasz szczególną uwagę ?
żeby nie zrobić sobie krzywdy :D

Jak wyglądasz i czujesz się po?
git majonez, świeżo i młodo!

Nominuję każdego, kto ma chęć się pochwalić swoją pielęgnacją :)

Na koniec - mój wczorajszy makijaż :)



Lubicie balsamy z drobinkami? Często się rozświetlacie? ;)

pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. ja zdecydowanie wolę lato <3 tym bardziej patrząc na tegoroczną wiosnę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. stóweczka! :)

    o, to mi się podoba :) może zafunduję sobie go na lato, jak już się nieco opalę, bo teraz bym wyglądała jak Edward, gdybym się tym wysmarowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj do pracy na majówkę, to nie za wesoło. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to jestem ogromny ciepłolub, stąd nie mogę się już lata doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji !! :)
    A co do produktu: zapowiada się fajnie i wypróbowałabym, ale jakoś mnie nie przekonują błyszczące drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kosmetyk:) Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też ją lubię, ale obawiam się, że od niej (i od kilku innych kosmetyków) mogły mi zacząć wypadać włosy... chociaż nie wiem, póki używałam tylko jej, to nic się nie działo. mimo wszystko na razie wolę nie sprawdzać, nie mam już włosów do stracenia ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!

    Pozdrawiam, SL.
    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te drobinki cudownie wygladaja!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. one tak z miłości, rozdwajają się, aby Cię przytulić!
    wiem, wiem , głupoty wypisuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w zeszłym roku miałam balsam dove z jakimiś drobinkami i bałam się, że moja skóra będzie wyglądać tak tandetnie, bazarowo, nie wiem jak to określić - nie chciałam świecić się w słońcu jak wampiry ze zmierzchu. Ale balsam okazał się całkiem fajny i baaaaardzo podobała mi się moja skóra po jego użyciu, tak więc teraz wszelkim drobinkom mówię TAK! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)