czwartek, 30 maja 2013

Cien Purple Dream, czyli pomadka z Lidla

Witajcie :) Jak spędzacie długi weekend?
W zeszłym tygodniu w Lidlu była promocja na kosmetyki. Poza znanymi markami Lidl rzucił do koszyków produkty Cien. Ja z kosmetykami tej marki miałam do czynienia raz - kupiłam kiedyś ich żel pod prysznic, ale po kolorówkę postanowiłam się wybrać. Miałam wziąć multum rzeczy, ale w końcu kupiłam jedną szminkę. Zdecydowałam się na jej zakup trochę za późno i nie miałam zbyt wielkiego wyboru. W koszykach został numerek 11 Purple Dream.




Najpierw sobie pomyślałam, że zakup jest nietrafiony i na co mi taki ciemny kolor? I do tego jakiś taki fioletowaty... Pomyślałam, że w sumie trudno. Kupiłam i nie ma co rozpamiętywać.


Szminka ma całkiem przyzwoite opakowanie, twardy plastik, czyli jest nadzieja, że się nie rozpadnie. Spodobało mi się to, że pomadki były ofoliowane - miałam pewność, że jest nieśmigana. Nie mogę zrozumieć ludzi, którzy przyłażą do sklepu, rozfoliowują, rozrywają opakowania, mażą się produktami, a potem oczywiście nie kupują. No niepojęte.
Pomadka ma delikatny zapach (nie wiem, czym pachnie, wydaje mi się, że jak takie pomadki, co kiedyś kupowała moja mama :D), kosztowała mnie 6 złotych i wygląda przyzwoicie.
Oto, jak wygląda na mojej facjacie:

(kokardkę wykonałam samodzielnie z filcu)

Mnie się podoba, ma świetną pigmentację i ładnie się prezentuje. Było warto ją kupić, żałuję, że nie wzięłam innych kolorów. ;)

Używałyście kiedyś coś z Cienia? :)


pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy, ale na ustach pomadka prezentuje się świetnie, odważny kolor! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam bodajże krem do rąk z tej firmy, o ile się nie mylę ale pewna nie jestem ;))
    kolorek odważny, podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak za 6 zł to naprawdę fajna pomadka :) Dobrze Ci w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor totalnie nie mój, ale ładnie prezentuje się na ustach :)

    Z Cień miałam szampon do włosów, żel pod prysznic, ale nic z kolorówki, zawsze szukam opinii innych ludzi na ich temat, ale nigdy nie potrafię znaleźć, dlatego też Twoja dzisiejsza recenzja jest dla mnie bardzo ważna :) następnym razem poszukam tej pomadki :) i być może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor :) sama bym się jednak nie zdecydowała bo mi nie jest ładnie w takich ciemnych pomadkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba, Tobie bardzo pasuje:) P.s. Dzięki za info o mojej weryfikacji obrazkowej :O:O Nie miałam pojęcia.. Chyba wyłączyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno w Lidlu nie byłam. :P
    Nawet nie wiedziałam, że mają pomadki. ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się przejdę z ciekawości. :D

      Usuń
    2. Bądźmy dobrej myśli.
      Może chociaż parę sztuk się utrzyma. :P

      Usuń
    3. Nie było?:D Ale i tak się załapałaś na fajne kolorki. ;p

      Usuń
    4. Haha, no to trzeba słuchać kolegi następnym razem. :D

      Usuń
    5. Może jeszcze się "pokażą".
      Miejmy nadzieję.. Bo z tego co mówisz, to ja już nie mam czego szukać. :D

      Usuń
    6. A ja tam tak rzadko bywam.. Już nie pamiętam kiedy byłam ostatni raz. :D Jedynie po Musli, bo pyszne tam mają.;D

      Usuń
    7. To ja o tej promocji dowiedziałam się od Ciebie. :P
      Jak się szuka, to zawsze znajdzie się coś ciekawego. :D
      Często trafiam na oferty on-line, ale nie przywiązywałam do nich zbyt dużej uwagi. :D Trzeba to zmienić. :P

      Usuń
    8. Albo zaglądać na Twojego bloga. :D

      Usuń
    9. Na "fejsiku" już zostałaś polubiona. :D

      Usuń
    10. Jestem na bieżąco. :D

      Usuń
  8. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale faktycznie pomadka dobrze wygląda :) chociaż ja się boję aż tak ciemnych odcieni na sobie, wyglądam jak trup.

    OdpowiedzUsuń
  9. gdybyśmy mieli śnieg w maju, to bym spakowała walizkę i wyleciała do Afryki, lol :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny kolor lubie takie klimaty ;) chyba cos mialam z tej firmy ale nie moge przypomniec sobie co ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chile też może być :D a i tak najlepiej Kalifornia albo Floryda, o :D
    'opalę się', hehe :D nie no, mam niesymetryczne usta, więc po co dodatkowo to podkreślać :D a ja nie umiem tak manewrować szminką, aby je wyrównać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. za ciemny kolor jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)