niedziela, 5 maja 2013

Essence rękawiczki do pielęgnacji dłoni i paznokci

Hej! :) Jak udał Wam się weekend majowy? Jutro niestety pora wracać do rzeczywistości... ;/ Szkoda, że (przynajmniej w Lublinie) słońce pojawiło się dopiero dziś.
Skoro i tak trzeba wrócić na ziemię, to wypadałoby jakoś wyglądać ;) A ponieważ dłonie są wizytówką człowieka, im też się coś należy.
Przedstawiam Wam dziś rękawiczki do pielęgnacji dłoni i paznokci od Essence. Ja postanowiłam zakupić je z tego powodu, że jak wysmaruję sobie łapki kremem, to zaraz gdzieś je wtykam i nici z pielęgnacji.
Oto one. Zapakowane w tubkę, kosztują ok. 9 złotych, dostępne w szafach Essence:


Co pisze producent?


Dziwny jest to wytwór, powiem szczerze. Nie dość, że przykrótkie, to w niektórych miejscach za ciasne (a nie mam wielkich palców). Nie wiem, czy to widać na fotce, ale przestrzeń między kciukami a palcami wskazującymi jest spora. 



Ja staram się nakładać je codziennie wieczorem. Raz udało mi się w nich zasnąć, ale zazwyczaj jest to trudne, bo są niewygodne i się zsuwają. Całkiem fajna rzecz jak dla mnie, bo jeszcze rano, nawet po umyciu się, czuję zapach kremu :) Nie wiem tylko jeszcze, co zostanie z nich po praniu.
Podsumowując: jeśli ktoś nie może wytrzymać z kremem na dłoniach, to warto coś takiego kupić. Ale z drugiej strony, jeśli ktoś ceni sobie wygodę, to warto poszukać czegoś lepszego.
2/6
A Wy używacie takich rękawiczek?


3 komentarze:

  1. nigdy nie używałam takich rękawiczek i raczej nie zamierzam ;D jak już mam siedzieć w rękawiczkach, to wolę sobie wysmarować dłonie oliwą z oliwek i cytryną i nałożyć na nie takie grube, żółte gumowe rękawice... i zabrać się za sprzątanie łazienki w międzyczasie czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na takie rękawiczki fajny :) ale niestety jestem zbyt wygodna i takie pewnie by mi przeszkadzały.

    Tak, widać na zdjęciu, że źle leżą...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je, ale już nawet nie wiem gdzie je podziałam, tak samo jak ty były dla mnie niewygodne ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)