piątek, 17 maja 2013

Virtual Color Look - swatche testera z Allegro

Witajcie :)
Ja już dziś zaczęłam swój weekend, chociaż i tak czeka mnie sporo pracy. Nic to, na bloga zawsze znajdę czas :)
Dzisiaj zaprezentuję Wam swatche "paletki" z Allegro. Tester Virtual Color Look można nabyć w Finess Cosmetics za ok. 10 złotych. W Finess możecie też nabyć róże, pudry i inne cienie również w formie testerów.
Moja paleta zawiera 2 brązery i 8 cieni do powiek, są to produkty pełnowymiarowe.


Brązery:


I swatche:


Cienie:


Swatche górnego rzędu:


Swatche dolnego rzędu:


Kolorki przyjemne dla oka i fajnie wyglądają. A Wam jak się podobają? :)

miłego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Brązery mogę być fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. może w te wakacje pooglądam jakieś make up guru na yt i coś wykombinuję :D

    cienie fajne :) a jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na rozdanie, czas już tylko dziś do północy...

    http://www.makijazzowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-do-rozdania-3-przepiekne.html

    OdpowiedzUsuń
  4. w ogóle całkiem ciekawe te aukcje, można tam coś znaleźć :D rozejrzę się, chociaż pewnie i tak nic nie kupię, bo uznam, że wszystko mam xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydają się fajne:) Ostatnio poluję na brokatowe cienie, ale nie wiem jaki będą dawać efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne, podobają mi się :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)