wtorek, 11 czerwca 2013

Sleek iCandy Collection - swatche paletki Candy

Witajcie! :)
Całkiem niedawno wróciłam z paczkomatu, w końcu udało mi się odebrać moje przesyłki. Najwyraźniej awarie na stronie paczkomatów zdarzają się dość często i będę musiała się przyzwyczaić. A bardzo czekałam na swoje pierwsze w życiu pędzle Hakuro, zamówione w Urodomanii. Przy okazji capnęłam sobie brązer Honolulu, a sklep dorzucił mi mini błyszczyk Sleek. Dwie paletki są ze sklepu Cocolita - od nich dostałam voucher do answear. To miłe :)



O pędzlach Hakuro nie będę się rozwodzić, może innym razem. Cieszę się, że w nie zainwestowałam :) Dzisiaj za to pokażę Wam najnowszą paletkę Sleek z kolekcji iCandy. Jak tylko ją zobaczyłam, to wiedziałam, że będzie moja :D Takie słodkie kolorki...





Mniam!

Swatche górnego rzędu:

Strawberry sherbet, Bon Bon, Parma Violet, Apple Sour, Pear Drop, Flump

Swatche górnego rzędu:

Liquorice, Blue Fizzle, Aniseed, Bubble gum, Mint cream, Cream soda

I jak Wam się podoba? Jakie są Wasze ulubione paletki Sleeka? A może nie przepadacie za tą firmą?


pozdrawiam! :)

10 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy:( Ale paczka robi wrażenie!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Ciebie serdecznie.Fajny ten Twój blog.Obserwuję go od dłuższego czasu-ciekawie piszesz w swoich postach.Pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra zakupy !! :)
    Nie przepadam za paletkami Sleek, mam jedną, Ultra Mattes Brights, kiedyś kilka mnie kusiło, ale na razie z nich zrezygnowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. o, masz ładny neo-różowy i neo-zielony w jednej palecie :D fajne kolory na lato, słodkie i intensywne. fajnie mogłyby wyglądać kreski niby eyeliner wykonane tymi cieniami :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki, też chcę taką paletkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak Twoja babcia chciała przestawiać ściany? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolorki ma ta paletka :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. moja z kolei non stop pakuje się na stół, cholera wie po co :D stół stary nie jest, może ze 2-3 lata ma, a przez to jej włażenie gibie się jakby miał co najmniej 10x tyle xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)