sobota, 27 lipca 2013

Pomarańczowe pomadki od Avon i Essence

Witam Was serdecznie w ten piekielnie ciepły dzień. Lato w pełni, chętniej sięgamy po kolory, więc na dziś przygotowałam recenzję zbiorczą 3 pomarańczowych szminek z Avonu oraz Essence. Uwaga: będą dzióbki!
Oto nasze bohaterki:

Avon Orange you sweet, Avon Flirt, Essence 61 I'm a lobstar!







A tak prezentują się na ustach:




Mnie najbardziej podoba się efekt Avon Orange you sweet, bo po prostu, jest najbardziej pomarańczowa. Pisałam Wam już kiedyś, że lubię szminki z Avonu i nie mogłam sobie odmówić tej przyjemności i niedawno zamówiłam dwie kolejne. Flirt jest nieco jaśniejszą pomarańczką, może trochę chłodnawą, dla mniej odważnych :) W promocji kosztują po ok. 10 złotych. Essence I'm a lobstar! to inna historia. Szminki z Essence jak dla mnie są trochę dziwne. Ta akurat ma drobinki (mnie to nie przeszkadza), ale kolor ledwo widać, trzeba się nasmarować, a potem ten cały nadmiar zbiera się w kącikach. Kolor szybko znika z ust, zostają za to drobinki. Mam do niej sentyment, bo jest moją pierwszą pomarańczką. Aktualnie ten kolor jest wycofywany, kosztuje 6 złotych.


Lubicie pomarańczowe szminki?

pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Nie jestem przekonana do pomarańczek na własnych ustach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie bardzo lubię wesela :) Co do koloru sukienki, to dla mnie nie jest istotny.. ważne by goście dobrze się czuli :) również nie mam zamiaru na swoim ślubie robić takich zakazów ;p
    U nas też nikt nic nie mówił, bo jeszcze 4 inne panie były w białym lub kremowym ;p
    Mnie się najbardziej podoba flirt właśnie, bo taka delikatniejsza, ale ta pierwsza też super wygląda :) odważnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam, że Essence bedzie lepiej się prezentować. Jeśli chodzi o kolor to Orange You Sweet najładniejszy według mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam małą rodzinę, ale właśnie zawsze tęskniłam do większej ilości ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie chłopak się podziewa, że sama siedzisz? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ah, rozumiem ;c to przyjeżdżaj do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne kolory <3 zawsze chciałam mieć pomarańczową pomadkę <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. na razie pracuję, ale tylko 3 godzinki dziennie. Pod koniec sierpnia będę już kończyć i odpoczywać <3 a we wrześniu planuję wylot gdzieś daleko

    OdpowiedzUsuń
  9. na 2 tygodnie pewnie, co najmniej 10 dni, nie krócej ;p tylko jeszcze nie wiem gdzie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja avonu lubię nie tylko szminki ale też pomadki i błyszczyki. Wprawdzie ceny regularne na ich kosmetyki są wg mnie za wysokie, to jednak każdy nowy katalog avon większość kosmetyków prezentuje w obniżonych cenach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)