środa, 17 lipca 2013

Przyrząd do makijażu oczu z Allegro

Witajcie! :)
Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją ciekawostki z Allegro. Chodzi konkretnie o tzw. przyrząd do makijażu oczu. Takie dziwne coś, co pomaga przy smarowaniu się maskarą:



Info od producenta:

tak, tak, wszystko jasne.

Jak to działa?
Przytykamy przyrząd do oka:
I malujemy! ;)


A teraz dolne rzęski:


Przyrząd ten można kupić na Allegro za grosze (ja dałam 2 złote + przesyłka). Rzecz przydatna, zwłaszcza dla osób, które mają problem z nałożeniem maskary (mnie się zdarza szczoteczkę do oka wsadzić :D), albo po prostu wolą mieć jakieś zabezpieczenie, żeby się nie pomazać. Jedyna wada to taka, że ciężko pomalować sobie rzęsy w kącikach. Ot, cała filozofia przyrządu do makijażu :D

pozdrawiam :D

15 komentarzy:

  1. fajnie, że niedrogie :) ale raczej się nie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey,

    Nice blog.. Would you like to follow each other..!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki gadżecik ;d do dolnych rzęs spoko opcja, bo zawsze sobie pobrudzę powiekę jak za mocno przycisnę ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. cena fajna .... a to na szczescie problemu z tym nie mam hihi pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. gadżet nie dla mnie, ale pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem to to fajne ;D ale koleżanka wyżej ma rację, to raczej gadżet niż coś niezbędnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, dobrze wiedzieć, że nie jestem jakaś ułomna xd
    jednak z nowym tuszem dobrze mi się żyje

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, co to chińczyki nie wymyślą xD Mi co prawda rzadko, ale zdarza się, że przez przypadek trochę tuszu zostanie na powiece xD

    OdpowiedzUsuń
  9. no pewnie, nie ma co robić zapasów ;d skończą się, to kupisz ;* doszły już szminki może?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze się zarzekam, że nie zrobię zapasów, a jak jest jakaś super promocja, to nie mogę się oprzeć xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bajer:) Ja zawsze się ubrudzę tuszem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie jak już jakiś tusz się odbije to jest eliminowany bo dla mnie to jest wada. dlatego też dla mnie byłby to zbędny gadżet:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne. :D Mi się raczej nie przyda, ale dobrze wiedzieć, że jest takie coś. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe ;D Nie widziałam nigdy czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi hi hi jaki zabawny gadżet :) ale w sumie powieki nie są narażone na maskarę i paluszki też:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)