wtorek, 2 lipca 2013

Sensique Satin Touch nr 208

Witajcie! :)
Dzisiaj krótka recenzja (po co się rozwodzić?) o pomadce, którą nabyłam w Drogerii Natura. Mowa o Sensique Satin Touch Lipstick, nr 208:




Na dzióbku:

Efekt delikatny. To mi się podoba :)


Od producenta:

Atłasowe pomadki do ust z odżywczym kompleksem ceramidowym, witaminami E i C oraz filtrami UV. Doskonale regenerują i nawilżają usta nadając im piękny kolor. Na bazie najwyższej jakości naturalnych wosków oraz olejku rącznikowego bogatego w cenne NIKT. Wzbogacone o liczne składniki odżywcze odżywiają, pielęgnują i chronią.

Skład:
Ricinus Communis(Castor)Seed Oil, Isopropyl Mirystate, Octyldodecanol, Copernicia Cerifera(Carnauba)Wax, C10-C30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Beeswax/Cera Alba, Glyceryl Abietate, Magnesium Silicate, Paraffin, Octyl Methoxycinnamat, Parfum Ethylparaben, PEG-8(and)Tocopherol (and)Ascorbyl Palmitate(and)Ascorbic Acid(and)Citric Acid,, Glycerin(and)Lecithin(and)Palmitoyl Myristyl Serinate,, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethyl Vanilin, Amyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Metylpropional, Linalool, Benzyl Benzoate, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Ethylparaben, Mica, [+/- CI 77499, CI 77891, CI 77491, CI 77742, CI 75470, CI 58000, CI 45430:1, CI 77492, CI 19140:1, CI 15850, CI 15850:2, CI 15630, CI 12085, CI 45380:1, CI 77007, CI 15985:1, CI 16255, CI:45410:2, CI 15880:1, CI 45396].

Szminki można dostać w Naturach za 7 złotych, jest chyba z 10 kolorów. Opakowanie dość kiepskiej jakości, ale nie ma co się czepiać za takie drobne pieniądze. Sam efekt mi się bardzo podoba, jest bardzo delikatny. Na moich ustach ta pomadka nie sprawuje się jednak dobrze - bardzo wysusza mi usta i przeszkadza mi jej intensywny zapach (nikomu nie radzę się oblizać, czy cokolwiek, ble :P). Jak ktoś będzie miał chęć ją wypróbować - nieśmigany egzemplarz będzie do wygrania w rozdaniu już niedługo :)

pozdrawiam! 
:)

13 komentarzy:

  1. fajna cena,kolorek troche nie moj,wole wyrazniejsze x

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki nudziak, podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a probowalas szminki z 'podkladem' z pomadki? moze wtedy usta by tak nie wysychaly :>

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie jestem w fazie poszukiwania szminki która idealnie będzie nawilżać moje usta:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli interesuje Cię choć troszke psychologia to zapraszam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ustach wygląda ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W marzycielu są świetne piosenki :) Zrób koniecznie, chętnie poczytam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za komentarz na moim blogu. Cieszę się , ze kogucik , kurki.. podobają się. Na Twoim blogu jest bardzo sympatycznie i fajne porady. Na pewno będę tu zaglądać. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jedną z takich pomadek i jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)