niedziela, 4 sierpnia 2013

Ideen Welt - zalotka termiczna z Rossmanna

Hej :) Jeśli śledzicie mnie na fb, doskonale wiecie, że wczoraj bawiłam na Spotkaniu Wrocławskich Blogerek. Post na ten temat jest w przygotowaniu i będzie dłuuuuuugi, a na razie chcę Wam pokazać interesujący gadżet.
O zalotce słyszała na pewno każda z Was. Ja uwielbiam zwykłe zalotki, moje rzęsy z natury są długie, a dzięki zalotce mogę je podkręcić i podnieść do góry. To od razu wygląda lepiej :) Staram się jednocześnie nie stosować jej zbyt często.
Jakiś czas temu pokazywałam na fb, że trafiłam na interesujący gadżet, zalotkę termiczną. Za 9 złotych postanowiłam ją wypróbować.
Ideen Welt - zalotka termiczna z Rossmanna z kompletem baterii, więc od razu można przejść do testów :)



Moje rzęsy przed:


Biorę więc zalotkę:


I trzymam kilkanaście sekund (15-30):

Tak to wygląda po:


 

Szału nie ma, taki efekt (a może nawet i lepszy) można osiągnąć zwykłą zalotką. Jak dla mnie trzymanie rzęs przez te kilkanaście sekund jest zbyt uciążliwe i niewygodne. Wolę jednak moją klasyczną zalotkę :)

Używacie zalotek? Macie jakieś swoje ulubione?

6 komentarzy:

  1. no moje nie są złe, ale kurcze, u Ciebie to jest makro 100%, i te ujęcia, i te kolory! <3
    nie używam zalotek, bo mam naturalnie podkręcone rzęsy, dlatego w ogóle nie ogarniam nic w tym temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej;) Było ciężko ale miałam cały przedział dla siebie no i konduktora ;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miny mijanych ludzi na rynku-bezcenne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja słyszałam, że od zalotek rzęsy lubią się łamać/wypadać i tak się przestraszyłam, że nie używam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. wczesniej o niej nie slyszalam ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)