poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Puder Miyo Doll Face

Hej :)
Cały dzień zbierałam się z recenzją tego pudru, ale w końcu się ogarnęłam! :) Uff, co za szalony dzień :D
Ostatnio mam problemy ze znalezieniem idealnego pudru dla siebie. W Drogerii Jasmin postanowiłam jakiś zakupić. Wybór padł na Miyo.
Miyo puderniczka księżniczki - Doll Face Compact Powder 02 Cream:





Puder zamknięty jest w niewielkim, czarnym pudełeczku z lusterkiem i ma też gąbeczkę (niezbyt praktyczna, aczkolwiek przydała mi się w podróży). Jeśli kogoś to interesuje, to nazwa koloru dość szybko się ściera. Same pudełeczko jest solidne, bo mi już parę razy spadło, a wszystko jest w całości.
Co do samego pudru - jest bardzo jasny, idealny do mojej karnacji. Na ręku wygląda tak (ciężko go dostrzec :P):


Puder w akcji możecie zobaczyć także np. tutaj. Nie ciemnieje na twarzy, ale też nie matuje na cały dzień, konieczne są poprawki. Nie spisał się podczas tych strasznych upałów. Na zwykły i nie za gorący dzień jest całkiem przyzwoity i poza tym kosztuje niecałe 10 złotych. Do moich ulubieńców może nie trafi, bo za długo nie matuje (a może po prostu nie nadaje się do mojej cery?), ale jakiś koszmarny też nie jest. W skrócie - niedrogi i przyzwoity puder :)

Macie? Używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)