środa, 21 sierpnia 2013

Remington Stylizacje Gwiazd: Małgorzata Kożuchowska

Hej :) Na Spotkaniu Blogerek dostałam osobistego stylistę w postaci prostownicy od firmy Remington. Bardzo się ucieszyłam, bo mam już inną prostownicę tej firmy, z której jestem bardzo zadowolona. A tą dodatkowo można kręcić włosy :)


Dziś na fb prezentowałam Wam fryzurę, którą wykonałam moją nową prostownicą. Na Spotkaniu dostałyśmy zadanie: każda z nas miała zrobić stylizację przy użyciu nowego sprzętu. Ja dostałam zdjęcie Małgorzaty Kożuchowskiej. Na początku nie wiedziałam, jak się za to zabrać, Małgosia ma krótkie włosy, a ja długie... No ale! Wszystko wyszło, a oto krótkie krok po kroku:

Włosy umyte, wysmarowane olejkiem arganowym, czas na wyprostowanie:

 


Włosy wyprostowane, czas działać!



Włosy związałam do tyłu, odpaliłam nakładki do kręcenia i...


...i zawinęłam pozostałość po grzywce do góry. Całość utrwaliłam lakierem do włosów:



I tak prezentuje się całość :) Jeśli się Wam podoba - proszę o lajka >>tutaj<<.


7 komentarzy:

  1. jak fajnie wyglądasz na drugim zdjęciu! te kolory w makijażu to Twoje kolory! i ten przedziałek Ci pasuje :) no wszystko super.
    Co do fryzury to fajna grzywa. Szkoda, że mnie nie pasuje fryzura bez niej..

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie bez grzywki, tylko z takim przedziałkiem jak na 2 zdjęciu jest Ci ślicznie :)

    a co do kremów, to po tym spotkaniu nie dziwię się, że masz ich tak wiele! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. No i fajnie :) kliknęłam Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Nawet trochę jesteś podobna do Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie na tych zdjęciach wyglądasz :) to drugie zdjęcie z przedziałkiem na środku jest mega ^^ i włosy też masz boskie !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)