poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Spotkanie Wrocławskich Blogerek 3. sierpnia - część 1

Hej! :)
Chwaliłam się na fb, że w ostatnią sobotę wybrałam się na Spotkanie Wrocławskich Blogerek, które odbyło się w Tralalala Cafe. Cieszyłam się jak dziecko, że udało mi się na nie zapisać, a to z prostej przyczyny - nie mam koleżanek, z którymi mogłabym pokłapać jęzorem o makijażu, czy SLSach :) Liczyłam więc na nowe znajomości.
Spotkanie rozpoczęło się we wspomnianej Tralalala Cafe. W ogóle nie wiedziałam, gdzie dziewczyny będą, ale po wejściu do lokalu i rozejrzeniu się zobaczyłam kilka ładnych dziewczyn. Pomyślałam - to tu! :D Na wejście Sara (jedna z organizatorek) zadała mi mega trudne pytanie: wolę prostownicę, czy lokówkę? Mam i to, i to, ale wybrałam prostownicę (która na dodatek robi fale i loki, ale bajer :D). Jak prezent wygląda, pokażę w kolejnej notce.

Identyfikator ;)
 

Zaraz potem wybrałyśmy się do salonu fryzjerskiego Carlo Biani. Salon ten mieści się na Rynku (konkretnie Rynek 48, nad Pizza Hut), gdzie panie fryzjerki miały dobrać nam kosmetyki do włosów.


Relacja przed wejściem do salonu - MsDoncellita:


A oto salon:




Na pierwszy ogień poszła Sara:

 

A oto ja - zestresowana wizytą u fryzjera i w ogóle, całym spotkaniem xd:

  

A tu mnie jeszcze filmują! Mnie, wyglądającą jak półdupek zza krzaka! ;( :D

 
 Zdjęcia mam dzięki Ani :) Dziękuję!


Miła pani fryzjerka obejrzała moje włosy i zapytacie pewnie - a co tu stresującego? No właśnie, ja nie cierpię chodzić do fryzjera i to z racji moich poprzednich wizyt u innych fryzjerek, które nie tylko wyśmiewały się z moich włosów, to jeszcze nie potrafiły mi poradzić, czego używać (w sumie ostatnio sama sobie ścięłam i wycieniowałam włosy z tego powodu). A w Carlo Biani nie dość, że miłe panie, to jeszcze z fachową wiedzą (i nie piszę tego tylko dlatego, że spotkanie było sponsorowane). Pani wybrała dla mnie serię jagodową Anti-Age i nie mogę się doczekać, kiedy zacznę ją stosować :)


Dzisiaj to tyle, w kolejnej notce pokażę Wam, jak to wyglądało w samej Tralalala Cafe :)



3 komentarze:

  1. Fajne miałyście spotkanie! Jak ja dawno nie byłam u fryzjera, ale nawet nie kusi mnie, żeby pójść ;p

    P.S. Ja też śmigam na moto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy były jakie kolwiek zapisy na to spotkanie ? również prowadze bloga tylko ze na pingerze i również z checia wzielabym udział w takim spotkaniu a teraz przepadło

    OdpowiedzUsuń
  3. Otworzyła salon kosmetyczny i myślę o tym gdzie kupić recepcje do salonu kosmetycznego, wyposażenie gabinetu kosmetycznego i stanowiska fryzjerskie. Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep www.newfacebeauty.pl, lampa-lupa.pl/. Salon w Warszawie, zapraszam wszystkich. Rabaty dla klientów z bloga)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)