wtorek, 6 sierpnia 2013

Spotkanie Wrocławskich Blogerek 3. sierpnia - część 2

Witajcie! :)
Przychodzę dziś do Was z drugą częścią posta o Spotkaniu Wrocławskich Blogerek. Uwaga - będzie dużo zdjęć! :)

Po powrocie od fryzjera rozsiadłyśmy się w Tralalala Cafe:


No, to skoro tu przyszłam, to coś przekąszę:


 Lemoniadka i tiramisu, mniam, mniam:


 Potem było mojito (bez alko ;):


Przy orzeźwiających napojach od razu lepiej się słuchało przedstawicieli firm.
Tutaj Pani z Embryolisse:


I Pan ze Slice:


 Po wszystkich prezentacjach były ploteczki i kłapanie jęzorem, oczywiście zdjątka. Poznałam ciekawe osóbki, co bardzo mnie cieszy, bo spędziłam naprawdę miłe popołudnie! :)
A potem organizatorki rozdały nam gifty. Oto skala dobrobytu:


Nigdy w życiu nie dostałam aż tylu prezentów naraz! Ledwo mogłam się zabrać z Tralalala Cafe. Niby się nie natachałam, ale jednak rączki bolały. A oto moje prezenty:





























od Butiku Lola dostałam piękną sukienkę oraz bluzeczkę. Bluzeczkę dałam mamie, sukienkę mam ja i postaram się ją zaprezentować :)

 
grunt to dobry napis na koszulce :) Sinsay
Dostałam też bon do stylepit - stylizacja już niedługo :)

Część prezentów oddałam, ale wszystko zostało w rodzinie :) Nie wiem nawet, od czego zacząć testowanie :D W każdym razie w najbliższym czasie na pewno nie zabraknie recenzji :)

  

Oprócz mnie, w imprezie udział wzięły:
Anna
Marta
Sara
Roksana
Anna
Natalia
Gosia
Asia
Kasia

Spotkanie jak najbardziej zaliczam do udanych i mam nadzieję na więcej :)
 Na koniec zapraszam Was do Drogerii Sekret Urody. W sierpniu kupując 2 różowe produkty marki JOKO, Virtual, Paloma lub Miraculum - błyszczyk gratis :)
 
 A Wy lubicie takie babskie spotkania? :)

16 komentarzy:

  1. same wspaniałości dostałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, a wysłałaś już paczkę do mnie bo nie wiem czy mam jej się już spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklep zoologiczny? :D tez był Waszym sponsorem? :D Wiecie co? Wstyd !! to może trzeba było iść do sklepu mięsnego? :) i prosić o gifty?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałyśmy też po kilogramie mięcha.

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego usunęłaś zdjęcia z kością :D Nie ładnie wstydzić się sponsora :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z kością wciąż tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, widzę, macie się czym chwalić. Jedne z lepszych giftów jakie widziałam :D Macie psy czy same zjecie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jedne z fajniejszych prezentów, jakie widziałam ze spotkań blogerskich :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba od jednej z Organizatorek. Mamy jeszcze kupony zniżkowe do Salonu Pielęgnacji Zwierząt. Mój pies dość szybko pochłonął kość. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem, to nic sie nie dzieje ;) tylko tak pytałam bo nie wiedziałam czy już mam sie spodziewać listonosza, czy jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej to dobrze! chyba umrę z zazdrości zaraz! xd chcę to wszystko <333 albo chociaż połowę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, przyjemnie! Pozazdrościć takich spotkań..

    OdpowiedzUsuń
  13. kuuurcze, na bogato to spotkanie blogerek Wam wyszlo! ja chcialam sie zapalac na spotkanie warszawskich, ale JAK ZWYKLE przegapilam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, kość najlepsza :D
    Ciekawią mnie kosmetyki Eveline :)

    A jakim moto jeździsz? Ja mam XJ 600 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z tą sukienką, którą otrzymałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry! Gdzie kupić urządzenie do fal radiowych? Będę wdzięczna))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)