środa, 14 sierpnia 2013

TAG: 50 przypadkowych faktów o mnie

Hej :) I ja uległam modzie na ten TAG, więc... miłego czytania :)

1. Kocham motoryzację! :)
2. Moim ulubionym zespołem jest Yellowcard. Ryan Key nie raz ratował mi życie.
3. Mam bzika na punkcie poprawnej polszczyzny. Fakt, że popełniam błędy jak każdy (w szkole byłam miszczem ortografii :D), ale staram się je eliminować. Dlatego u mnie na blogu na pewno nie przeczytacie o 'bronzerach'.
4. Nie cierpię, kiedy ktoś nie szanuje mojego czasu i nie informuje mnie o tym, że się spóźni, albo nie przychodzi na spotkanie.
5. Od 5 lat pracuję jako dziennikarz.
6. Do zeszłego roku nie wiedziałam, co to eyeliner.
7. Potrafię spać w trudnych warunkach, np. w aucie, które zamieniło się w igloo, albo w garażu, kiedy nade mną ktoś spawa czy bawi się gumówką.
8. Lubię grzebać się w autach. Mam za sobą parę napraw.
9. Uważam, że każdy z nas ma jakieś sukcesy. Ja na przykład mam taki: po złożeniu do kupy Forda Mondeo nie została mi żadna śrubka. :D :P
10. Lubię dźwięk skrzypiec.
11. Jeśli chodzi o auta, jestem strasznym kierowcą.
12. Zdecydowanie lepiej jeżdżę jednośladami. Chyba urodziłam się z manetką w dłoni.
13. W ostatnią zimę pracowałam na warsztacie przy -14 stopniach. Brrr!
14. Nie przepadam za babskimi gazetami. Wolę Top Gear :)
15. Uwielbiam koty! :D
16. Moim ulubionym centrum handlowym jest Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu.
17. Kiedy tylko mam okazję, wsiadam na rower.
18. Lepiej dogaduję się z facetami.
19. Jestem szczera.
20. Kiedyś nie rozstawałam się ze słuchawkami i mp3. Teraz jak idę ulicą, wolę słuchać silników.
21. Mam dyplom ze slawistyki. Aktualnie kończę studia na MISHu.
22. Jestem bardzo kiepska z matmy.
23. Moja pierwsza randka z moim obecnym mężem była tak szalona, że nie zapomnę jej do końca życia :)
24. Uważam, że faceci są lepszymi kierowcami niż kobiety (ogólnie, nie w każdym przypadku).
25. Mam wielki sentyment do piosenki We found love.
26. Nigdy nie upiłam się do tego stopnia, żeby urwał mi się film, czy cokolwiek podobnego, bo po prostu nie przepadam za alkoholem.
27. Kiedyś w przypływie wielkiego wkurzenie nauczyłam się czeskiego w niecały miesiąc. W stopniu komunikatywnym.
28. Mój ulubiony serial to Fala zbrodni.
29. Jestem optymistką.
30. Kiedyś pisałam wiersze. Nawet udało mi się zajmować przyzwoite miejsca w konkursach.
31. Od czasu mojej przygody z nietoperzem w piwnicy, unikam tych uroczych stworzonek.
32. Czytałam wszystkie części Harry'ego Pottera kilka razy.
33. Wkurzam się, jeśli ktoś narusza moją prywatność na stancji i łazi mi po pokoju.
34. Mam super rodziców :)
35. Jestem fanką Kajto, Siemanki i Felixa.
36. Lubię herbatę, ale piję tylko czerwoną, bez cukru.
37. Marzę o Poldku Borewiczu i Ładzie 2107.
38. Kiedyś pracowałam w szkolnym radiu.
39. W LO lubiłam siedzieć w ostatniej ławce i czytać Podstawy budowy pojazdów samochodowych ku ogólnej uciesze mojej klasy.
40. Kiedyś chciałam zostać pilotem rajdowym.
41. Raczej nie mam problemów z rozpoznaniem jaki to silnik po jego dźwięku (nie, nie tylko diesel/benzyna :P).
42. Umiem grać na pianinie.
43. Od 2009 roku mieszkam w Lublinie. Nie lubię tego miasta bardzo.
44. Denerwują mnie ciągle narzekający ludzie. Nie masz pieniędzy? Idź do pracy. Chcesz schudnąć? Ćwicz i odżywiaj się racjonalnie. Chcesz coś zmienić? Zrób to. Proste :)
45. Lubię kupować te małe gazetki z przepisami typu Prześlij przepis. Zawsze znajdę coś ciekawego, coś zmodyfikuję, dodam od siebie. I git majonez. :)
46. Od dziecka mam nawyk zapinania pasów w aucie. Nie wyobrażam sobie, że mam ich nie zapiąć.
47. Nie lubię przebywać w dużych grupach ludzi.
48. Zawsze śpię w skarpetkach.
49. Lubię łazić po mieście. Zawsze natrafię na miejsce, w którym jeszcze nie byłam.
50. Preferuję luźny styl ubierania się, chociaż jak trzeba, mogę być i elegancka. Ale nie mam nic przeciwko ogrodniczkom w smarze. :)


I to byłoby na tyle :)
A na koniec - kilka fotek.







Kto już ma 50 faktów za sobą? :)

3 komentarze:

  1. po pierwsze to piąteczka za koty! najwspanialsze zwierzęta na świecie <3
    poo drugie- zapinanie pasów to dobry nawyk :)
    po trzecie- także lepiej dogaduje się z facetami.. nie wiem dlaczego
    iii po czwarte- to już mąż? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam tego tagu za sobą :p

    Za motoryzacją nie przepadam, ale Top Gear zdarza mi się oglądać z bratem :p
    Też nie przepadam za dużą grupą ludzi i też lubię snuć się po mieście :) też wolę wygodny styl od eleganckiego i dlatego też wnerwia mnie, że na praktyki muszę się elegancko ubierać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, nie będę tu przytaczać każdego faktu, powiem tylko, że jesteśmy bardzo podobne :)
    A Dayton piękny!
    I kicia jaka słodka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)