wtorek, 10 września 2013

Czapka zimowa w kolorach jesieni

Hej! Długo czekałam na ten dzień, kiedy udam się z moim fotografem na fotki. Zrobiłam ostatnio szydełkiem dwie czapki, które chciałam tu zaprezentować. Kto śledzi mojego bloga od dłuższego czasu wie, że zaczynałam od rękodzieła. Tego się nie wyrzekłam, wciąż sobie tworzę, kiedy mam czas i włóczkę (lub inne materiały). W planach mam na pewno jeszcze 2 czapki dla siebie, plus dwie zamówione. 
Dzisiejsza czapeczka jest z włóczki zawierającej wełnę i została stworzona z myślą o zimie. Czekoladowy brąz i piękna zieleń zostały ożywiona żółcią w pomponie. Oto i moje dzieło:





Czapka - mój własny wytwór
w pozostałych rolach:
Kurtka - Bershka
T-Shirt - Sinsay

Gromadzicie już czapki na zimę? :D

4 komentarze:

  1. Ale czadowa czapa! Te chciałabym umieć robić na drutach ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za czapkami, ale ta jest boska :D bardzo mi się podoba, super ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pzreswietna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna czapka :) zazdroszczę umiejętności w szydełkowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)