środa, 25 września 2013

Isana Dezodorant w kremie

Witajcie!
Dzisiaj trochę z innej beczki. Nie zdarzyło mi się pisać o dezodorantach, ale podczas jednych z ostatnich zakupów napatoczyłam się na nowość w Rossmannie - dezodorant w kremie, który postanowiłam przetestować. I oto on!
Isana Deo Creme Sensitive, Dezodorant w kremie:






To mój drugi dezodorant tej firmy. Wcześniej miałam w kulce i niezbyt się na mnie sprawdzał, więc nieco się zniechęciłam. Ale ten w kremie mnie nie zawiódł i jestem zadowolona.
Za 50 ml płacimy 3 złote, więc nie jest to kosmiczna kwota. Dezodorant chroni przez cały dzień (nie wiem, czy przez 24 godziny, nie sprawdzałam :D), a dzięki okrągłej końcówce dobrze się go rozprowadza. Niestety, zostawia białe ślady na ubraniach i można za niechcący za dużo go wycisnąć. Ale co najważniejsze - nie uczula! Ja pod pachami mam mega wrażliwą skórę, wystarczy byle co, żeby dostać bolesnego uczulenia. Co do zapachu - jest delikatny, czuć go, ale nie jest zbyt nachalny. Ja na pewno do niego wrócę :)

Lubicie dezodoranty w kremie?

6 komentarzy:

  1. Oo nie próbowałam dezodorantów w kremie ;) Skoro ten nie ma zawrotnej ceny to może go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, to dla mnie nowość :) jako kosmetoholiczka czuję się w obowiązku go wypróbować! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że robi białe ślady, ale chyba mimo wszystko się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że istnieje dezodorant w kremie :D Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem, pozostanę przy sprayach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze takiego nie miałam :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)