sobota, 5 października 2013

Ahava - sól do kąpieli z Morza Martwego

Hej :)
Jesień przyszła zdecydowanie za wcześnie. To pewnie przez globalne ocieplenie. Moje łapki nie wyglądają zbyt dobrze, chociaż nie ma jeszcze tak niskich temperatur. No, ale będzie gorzej, więc nie ma czego przeżywać :D Jesień może być fajna, długie wieczory, gorąca czekolada, książka, relaksująca kąpiel... I dziś o czymś, co nada się do kąpieli :)

Ahava, Naturalna sól do kąpieli z Morza Martwego:





Oj, nie ukrywam, że jest to kolejny drogi jak dla mnie produkt. Jak się zorientowałam, kosztuje jakieś 25 złotych (lub nawet więcej) za 250 gram. Saszetka grzecznie czekała w szafce na swoją kolej, bo na nowej stancji nie posiadam wanny. Ale w końcu w domu mogłam sobie takiej soli dosypać.
Produkt nie ma zapachu (oj, szkoda, bo ja lubię). W sumie sypie się tę sól do wody i się człek może moczyć. Ot, cała filozofia. Mięśnie rozluźniło mi do tego stopnia, że po wyjściu z wanny nie dałam rady pościelić łóżka. I to tyle, bo do tego to służy. Nie oczekujcie, że produkt będzie wam podawał drinki :D Ja nie kupię kolejnej saszetki, bo ja nie mam pieniędzy. I nie mam wanny. Na wannę w sumie też nie mam.

Lubicie takie sole do kąpieli? Macie swoje typy?

8 komentarzy:

  1. Używam zazwyczaj sole z Biedronki:). Produkt idealny na jesień:),

    OdpowiedzUsuń
  2. haha dobra recenzja :D też mam jakąś sól obecnie, zapach jest ale przez pół minuty :D i tyle pozytywów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę brać prysznic, więc soli do kąpieli nie używam :D
    Nadal jeździsz na motorze bez rękawiczek? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. az szkoda uzywac jak taka droga;p uwielbiam kąpiele i wszelkie sole wiec ta tez by mi pewnie spasowala ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam prysznic w domu, więc sole mi są zbędne niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze odbiegnę trochę od tematu i wrócę do pędzli. ;) Polecasz jakieś pędzie może z ROSSMANNA? Jeśli tak, to jakie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzi o te dostępne w Rossmannie? Bo ja mam jedynie 3 - pędzelek do ust For your beauty, wachlarz i gąbkę na patyku EcoTools :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)