wtorek, 1 października 2013

Ćwiekowa czapka z czołgiem w tle

Witajcie pierwszego października! :) Ja już dziś po zajęciach, ale czeka mnie ogarnianie planu na kierunku, którego nie ma (:D). Wszystkim tym, którzy zaczynają "przygodę" z uczelnią - życzę powodzenia! Tym, którzy kontynuują naukę - również powodzenia :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać moją czapeczkę. Wiem, że coś podobnego można kupić w sklepie, jednak wolałam zrobić po swojemu :) Czapka będzie idealna na zimę - bo jest z domieszką wełny.
Włóczka Polo Natura + kilka złotych ćwieków + odrobina cierpliwości 
=





:)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna czapa, idealna na jesień i nie tylko :)
    Bluza też świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt cierpliwości :) mi nigdy jej nie starcza na takie zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde Ty to cuda tworzysz <3 jestem pod wrażeniem

    czemu Ci źle tam? :(

    OdpowiedzUsuń
  4. DIY są fajne, niepowtarzalne i oryginalne :D No i wychodzą taniej, niż gdybyś miała kupić taką czapkę w sklepie. Masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. aha, no tak, mówiłaś już kiedyś o tym :( to przykre.. ale każdemu w naszym wieku ciężko byłoby znaleźć znajomych w nowym miejscu, bo co innego dzieci, które się razem bawią na placu

    OdpowiedzUsuń
  6. boska czapka :D oj bardzo mi się podoba, stylowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. na szczęście pozostają jeszcze ci internetowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobną czapkę, ozdobiłam ćwiekami :)

    Z kurtką miałam szczęście...nie potrzebowałam jej, ale za 5 zł...? Grzechem byłoby nie brać xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)