sobota, 12 października 2013

Pomadka JOKO J60 Pearl

Hej!
Dziś znowu pomadkowy post, znowu z dzienniaczkiem. Tym razem bohaterką będzie...

Pomadka JOKO J60 Pearl w ładnym złociutkim opakowaniu:




Na ustach:


Efekt bardzo mi się podoba, jest delikatny, do tego nie jest to taki brzydki, bazarowy błysk (wiecie, taka bazarowa perła, której nie znoszę). Niestety, nie używam jej zbyt często, bo pomadka mi wypadła z opakowania (i wygląda na trochę zmaltretowaną, co widać na zdjęciu), wetknęłam ją z powrotem, no ale nie trzyma się zbyt mocno. Czekam na jakąś pustą paletę, albo coś, co przerobię na paletę i przetopię pomadkę, bo bardzo ją polubiłam :)

A co Wy na takiego dzienniaczka? :)

4 komentarze:

  1. Ile kosztowała i w jakich drogeriach mogę ją dostac??

    OdpowiedzUsuń
  2. W Drogeriach Sekret Urody, ok. 25 zł :) Dokładnie nie wiem ile, bo ją dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)