poniedziałek, 14 października 2013

Pomadka JOKO J68 Pearl

Witam Was serdecznie w ten piękny wieczór. Mój poniedziałek (jak pisałam na fb) zaczął się od nocnej ewakuacji. Tak w skrócie - ledwo żyję. Moim marzeniem jest położyć się spać, ale zanim to nastąpi, pokażę Wam inną szminkę z Joko.

Pomadka Joko J68 Pearl:


Ta szminka (w odróżnieniu od poprzedniej prezentowanej) była w opakowaniu:







Efekt na ustach:


Mam mieszane uczucia co do tego połysku. Kolor pomadki to róż, a połysk jest złoty. Dziwnie się w tym czuję, ale to kwestia przyzwyczajenia i gustu :D Pomadka długo nie trzyma się na ustach, trzeba ją będzie poprawiać.

Lubicie taki połysk? :)

11 komentarzy:

  1. Ciekawy odcień :) Zapraszam do siebie oraz wspólnego obserwowania jeśli zechcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za złotym połyskiem na ustach :p gdyby go nie było to szminka byłaby fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.. ogólnie ne przepadam za połyskiem na pomadkch, wole kiedy są matowe.
    Dzięki za odwiedziny :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy dobrze czułabym się w tym kolorku. :P
    U Ciebie fajnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście ten połysk jest dziwny..
    chciałabym zobaczyć zakładkę zrobioną przez Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam szczerze, ze mi sie nie podoba ;) chyba lepsza bylaby matowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam niestety za pomadkami z perłowym wykończeniem ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie! ta z Twoim imieniem! no zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznam szczerze, że mi się nie podoba ;) chyba lepsza byłaby matowa ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  10. NIce review ! looks good :)
    Maybe we follow each other !?
    If yes let me know when you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)