środa, 9 października 2013

Pomadka Q - Quiz nr 59

Witam :) Post miał być wcześniej, ale wyszło jak wyszło... Wciągnęła mnie moja własna praca magisterska (tak, tak - to może być ciekawe!). :) Ale dziś zapraszam na recenzję pomadki od firmy Quiz.

Quiz, Pomadka Q, nr 59:



Efekt na ustach:


Jest to fajna, kremowa pomadka, którą dobrze się nakłada. Z pewnością nada się do 'dzienniaków', ale także na wieczór, jeżeli ktoś lubi delikatny efekt. Nie utrzymuje się cały dzień, wiadomo, że parę razy trzeba będzie ją poprawiać. Jeśli chodzi o nawilżenie - ciężko mi się wypowiadać, bo ja mam bardzo suche usta i mi każda pomadka wysusza usta. Jestem jednak na tak, bo efekt bardzo mi się podoba :)

Macie pomadki od firmy Quiz, czy wolicie inne?

11 komentarzy:

  1. bardzo delikatny kolorek daje
    ja jednak wole wyrazniejsze odcienie ;)
    buziaczki
    milego wieczoru x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście dość delikatna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W internecie n yt jest tutorial na fryzurę, na przykład na kanale Azjatycki cukier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pomadka, podoba mi się kolor :)
    Jaki temat pracy? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda naturalnie, dla mnie ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek :)

    No i powodzenia w pisaniu pracy, ale widać nie muszę tego życzyć, skoro świetnie Ci idzie :) Chyba najważniejsze to znaleźć sobie temat, który nas zaciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor :) U mnie te balsamy były nienaruszone, a przed południem byłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki kolorek :) Taki... wiosenny :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)