czwartek, 21 listopada 2013

Czarno - biała kredka Sensique

Hej! :)
Nigdy nie przepadałam za kredkami do oczu, wolałam szukać eyelinera idealnego i kupować coraz to nowsze, dziwaczniejsze, które i tak się nie sprawdziły. Jakiś czas temu pokazywałam Wam na fb zakupy, gdzie można było dojrzeć tę kredkę. Trochę poczekała na swoją kolej, ale teraz używam jej namiętnie! :)

Sensique, Black & White Eye Pencil:






Kolorki na ręku:


Opis producenta:
Dwukolorowa kredka do oczu z witaminą E oraz filtrem UV.
Czarny. matowy kolor świetnie nadaje się do wykonania precyzyjnej kreski. biały może być stosowany do malowania wewnętrznej części powiek. dodając spojrzeniu blasku i optycznie powiększając oczy.

Skład: Ricinus communis seed oil, Hydrogenated vegetable oil, Copernicia cerifera cera, Candelilla cera, Caprylic/Capric triglyceride, Cera alba, Hydrogenated palm kernel glycerides (and) Hydrogenated palm glycerides, Isopropyl myristate, Paraffinum liquidum, Ceresin, Talc, PVP/Hexadecene, Copolymer, Tocopheryl acetate, Propylparaben, BHT, C.I. 77499, C.I. 77891.

Kredkę kupiłam z myślą o różnych eksperymentach, m.in. takim, jak ten, który prezentowałam na fb:


Kredka kosztuje 7 złotych i jest dostępna w szafach Sensique (czyli w Naturach). Jest jej całe 1,9 grama. Nie jest za miękka, ale też nie porysuje nam powiek. Jeśli chodzi o czarny kolor, pozostanie na miejscu przez cały dzień. Nie rozmazuje się, nie kseruje. Białej kredki używam zazwyczaj na linię wodną i tam całego dnia nie przetrwa, ale bez problemu można to poprawić. Jak na razie kredka z Sensique jest moją ulubienicą :)


A jakie są Wasze ulubione kredki?

4 komentarze:

  1. O, fajnie że nadaje się na linie wodną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie tak dwa w jednym :) ja kupuję zawsze z avonu, to moje ulubione kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo proszę, ciekawa kredeczka. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)