wtorek, 5 listopada 2013

Delia - Peeling arganowy

Hej! :)
Olejek arganowy jest wszędzie. Jest gwiazdą. Jest na topie. Niektórym wypada nawet z lodówek. Dziś o kolejnym produkcie, tym razem z linii Argan Care firmy Delia.
Nasz bohater: Regenerujący peeling do twarzy z olejem arganowym:





Jak to zwykle u mnie bywa, na peeling trafiłam przypadkiem. Ot, leżał sobie na półce w Leclercu, kosztował mniej niż dychę, więc wrzuciłam do koszyka. W sumie - jestem z niego zadowolona, chociaż i tak zawsze wracam do peelingu z Perfecty. Ten z Delii nie jest jakiś wielce grubo i wieloziarnisty (bo do takich się przyzwyczaiłam). Ładnie radzi sobie z usuwaniem martwego naskórka, skóra jest miękka. Jestem na tak :)

Macie coś z serii Argan Care od Delii? :)

5 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale brzmi interesująco :)
    Teraz mam peeling z BeBeauty i też jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie miałam, ale całkiem ciekawy, więc mam w planach jego wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a w jakiej jest mniej więcej cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście, przegapiłam to jakoś.. jak nie ma napisanej cyferki, to Ania już to pomija.. wybacz więc to głupie pytanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś, buszując po Rossmanie, natchnęłam się na serię z Argan Oil z Joanny. Miałaś coś? Do buźki stosuję od dłuższego czasu Modern Friction Nature's Gentle Dermabrasion z Origins. Nieco kosztowne, ale meeeega wydajne. No i moja skóra nigdy nie była bardziej gładka!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)