wtorek, 12 listopada 2013

Moje zamówienie w sklepie Pierre Rene

Hejo! :)
Zapowiadałam wczoraj post z moim (skromnym) zamówieniem ze sklepu Pierre Rene. W czwartek zobaczyłam, że jest darmowa dostawa od 20 złotych i postanowiłam zamówić kilka cieni z wyprzedaży. W piątek przesyłka była już u mnie :) Kupiłam 5 cieni za 2,99 zł za sztukę oraz bezbarwny błyszczyk za 4,99 zł. Wyszło niewiele, bo niecałe 22 złote.

Zabezpieczenie przesyłki:


W środku paragon, podziękowanie za zakupy (imienne), informacja o dołączonym gratisie, zachęta do dodawania opinii, a także moje zamówienie oraz gratisowa pomadka:


Błyszczyk:

Cienie w opakowaniu:

Wszystkie pięć sztuk:

Od lewej: 120 Starry night (metallic), 75 Diva Red (mat), 35 Crazy yellow (pearl), 79 Aquarius (stars), 38 Perfect Copper (pearl).

120 Starry night:


75 Diva Red:


35 Crazy Yellow:


79 Aquarius:

38 Perfect Copper:


Jako gratis otrzymałam pomadkę Color Balm nr 16 Natural:



Gratisy nie zawsze mi się podobają, ale o dziwo ten jest trafiony. Polubiłam się z pomadką pomimo drobinek (w sumie nie są takie nachalne), bo świetnie nawilża moje usta :)

Cienie umieściłam w mojej palecie z Vipery:



Zakupiłam sobie też cień Pierre Rene nr 145 Coral. Aktualnie cienie Chic są w promocji w Naturach - 4,99 zł za sztukę :)


I to tyle na dziś. Ja ze swojego zamówienia jestem zadowolona :) W najbliższym czasie ogarnę cienie i zobaczę, jak się sprawują :)

Zamawiałyście kiedyś w sklepie Pierre Rene?


12 komentarzy:

  1. Fajne kolorki, ja jutro wybieram się do natury po podkład Pierre Rene może dorzucę jakieś cienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie miałam jeszcze nic z Pierre Rene;/

    OdpowiedzUsuń
  3. mam z tej firmy kredkę do oczu, ale jestem z niej baaardzo niezadowolona... strasznie się rozmazuje i nic na to nie można poradzić... pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, żywe kolorki wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się gratis pomadka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolorki zamówiłaś, takie żywe :) ciekawa jestem jak w makijażu będą wyglądać. Przezroczyste błyszczyki są najlepsze ;d
    ale tu widzę szaleństwo z kolorami! róż, czerwień- no, no :) ciekawa jestem. Ja właśnie mam Rossmanny, Natury itd. ale odkrywając Ziaję się ucieszyłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. łoo, ale zarąbiście! możesz kupować takie produkty i nie płacić za przesyłkę! no czad!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajnie z tą darmową wysyłką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy :) ładne kolory cieni :) Mam pomadkę Color Balm, ale w innym kolorze :p gdybym miała ją w bardziej naturalnym kolorze to pewnie częściej gościłaby na moich ustach, a tak to niestety większość czasu spędza w kuferku, jakoś nie przepadam za czerwienią, no ale trudno, jak już ją kupiłam to muszę mieć :p

    OdpowiedzUsuń
  10. maskę już kupiłam, dzisiaj! długo nie czekałam xd
    a pomysł możesz 'ukraść' nie mam nic przeciwko, sama podpatrzyłam to gdzieś indziej, ale nie pamiętam gdzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście :) pewnie zrobię recenzję

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakup i nawet mały gratisik super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)