sobota, 9 listopada 2013

Otwarcie nowej części Galerii Olimp

Hejka! :)
Dziś szybki post, w którym chcę Wam pokazać kilka zdjęć z otwarcia nowej części Galerii Olimp w Lublinie. Jak na razie jest to największa galeria handlowa na Lubelszczyźnie i lubię tam bywać :) Dziś wybrałam się zobaczyć, jakie atrakcje czekają na klientów. Najwięcej niespodzianek przygotowano dla dzieci, ale i ja się nie zawiodłam :) Przepraszam za jakość zdjęć - robiłam telefonem :)

Pan na szczudłach :D


W końcu Ziaja w Lublinie! :)


I Rossmann. W starych częściach są Natury (aż dwie), więc nie zginiemy. :D


Mniaaam!


 Kiedyś skosztuję =)


Za duży tłok.


I w końcu mamy Multikino :)



Konkursy przy Rossmannie

 Pan zabawia :)

 Tłuuumy

Jak ja lubiłam Lego :)


Mega sklep z zabawkami, akcesoriami i innymi rzeczami dla dzieci. Szkoda, że już jestem za stara na te cuda :)


Coś dla dzieci:


 A na koniec moje chwalipięctwo, bo trochę się obkupiłam.

Zestaw C-Thru. Mojego ulubionego już nie produkują, ciekawe, jak będzie z tym... (nie było testerów o_O)


Nigdy nie miałam tego korektora, zobaczymy, jak się sprawdzi:


Cosmo z próbkami:

 Szampon i odżywka z Ziaji:

 Próbki z Ziaji:


Farbka z Ross:

 Maseczka z Ross:


Jako gratis do zakupów w Ross dostałam szampon :)


Drobne zakupy na wyspie Vipery - paleta magnetyczna i eyeliner do brwi :) Pani namawiała mnie na darmowy makijaż, ale ponieważ wyjeżdżam, musiałam zrezygnować. Ale będę tam częściej wpadać :)


Dzień zaliczam do udanych :) A teraz zmykam się pakować. Miłego weekendu! :)

10 komentarzy:

  1. No to fajnie, będziesz miała gdzie buszować :D
    Zjadłabym gofra mmm :)
    A ciekawe, jak się sprawdzi ten korektor Sensique.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Tymbardziej, że w ostatnim tygodniu listopada w Rosmmanie ma być promocja na kolorówkę -40%:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nono super połów, fajnie, że dodali szampon do zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę doczekać się recenzji kosmetyków - w szczególności tej palety magnetycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupy rzeczywiście udane, a Ziaji zazdroszczę! :)
    kupiłaś rudą/czerwoną farbę?
    ii musisz pokazać swoje aktualne włosy, proooszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakuposki :) Koniecznie pochwal się efektami farbowania!
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem efektu po tej farbie! ;d
    rzeczywiście widziałam to zdjęcie na fb
    ii ledwo co napisałam, że zazdroszczę Ci Ziaji, a wczoraj odkryłam ją w centrum handlowym obok mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. W Trójmieście też pojawiło się trochę nowych sklepów :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    PS. Jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału w moim konkursie, chciałabym serdecznie Cię zaprosić - czterech szczęśliwców ma szansę wygrać odżywki do brwi lub rzęs Beauty Lash Pro o wartości ponad 200 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, nowy wystrój bloga :D
    Aktualnie stosuję ten szampon i odżywkę z Ziaji. Mam też maskę. Całkiem ładnie pachnie, i chyba działa :D Nie jestem ekspertem, dopiero od niedawna farbuję włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)