poniedziałek, 25 listopada 2013

To nie jest miejsce dla mnie

Nie jestem modna i mam jedne jeansy.
Nie jestem fit. Nie mam ochoty i pieniędzy, by być fit [do szczupłych nie należę i jak tak przeglądam internety, to powinnam najlepiej nie żyć, albo chociaż nie wychodzić z domu i ubierać się w worek po kartoflach. To miłe! ;*]
Nie ćwiczę z Ewą Ch. (jak można zrobić sobie dupę ćwicząc na rękach?)
Nie mam nic z MACa.
Nie mam paletki Naked.
W ogóle nie mam jakiegoś drogiego kosmetyku.
Nie mam wanny, więc nie mogę testować luksusowych soli do kąpieli.
Nie jarają mnie promocje w Rossmannie (i podobnych drogeryjkach).
Nie chce mi się kupować kosmetyków na zapas, bo jest promocja, albo wycofują cośtamzjakiegośsklepu.
Powiem więcej - mam limitowany internet, więc nie oglądam jutjuba. No, własnych filmików z kupionymi kapciami też nie wstawię. W mojej luszczance, która służy do robienia zdjęć nie ma kamery.
Mam jedno zdjęcie na instagramie.
Mam głupiofona z windowsem.
Nikt mnie nie lubi.
Nie mam jakiejś szczególnej pasji, by o niej opowiadać na blogu.
Nie chce mi się tak zatracać w tym materialnym świecie.

Nie, nie żalę się. To po prostu nie jest miejsce dla mnie.

6 komentarzy:

  1. co Ty gadasz w ogóle? bloga chcesz usunąć? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tylu latach prowadzenia bloga dochodzisz do wniosku, że to nie dla Ciebie??? ;) dziwne, w takim razie po co wkładałaś tu tyle pracy, energii, traciłaś czas na niego??

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ironię ;) wiesz co ? nie chcę się tu rozpisywać nie wiadomo, jak długo, bo korzystam z klawiatury ekranowej, jestem blogerką, a nie mam wypasionego lapka z maciem ;) myślę, że w życiu trzeba mieć dystans i patrzeć przede wszystkim na to, co samemu się reprezentuje ;) obie jesteśmy tu z jakiegoś powodu, mnie osobiście opadają ręce, jesli ktoś pisze mi, że jego ulubionym poetą jest Hans Ch. Andersen, ale to nie jestem ja, jestem i robię, co robię, jesli będę chciała przestać, to przestane, ale jestem przy tym wszystkim sobą i fajnie, gdyby każdy był ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak poza tym też nie ćwiczę z Ewa, też nie mam maka i paletki, bo nie umiem oczu malować, też nie mam drogich kosmetykow, też nie mam wanny, też nie kupuję kosmetyków na zapach, też nie nagrywam nic i nie mam nawet instagrama i ja Cię lubię i przestań mi tu pisać głupoty, bo jak widzisz możemy jakoś funkcjonować w tym blogowym świecie, mimo że nie mamy tych wszystkich rzeczy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem tutaj pierwszy raz... mam zamiar bywać tutaj częściej. nie usuwaj bloga. może potrzebujesz chwili odpoczynku... jeśli tak to odpocznij... pomyśl... ja też nie mam nic z Maca i nie żałuję... Trzymaj się ciepło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)