wtorek, 10 grudnia 2013

Grudniowy Paese Box

Hejo! :)
Parę tygodni temu usłyszałam o akcji firmy Paese, czyli box z losowymi kosmetykami za 39 złotych. Zawsze chciałam coś z tej firmy potestować, a jedyne, co od nich mam to baza pod cienie do powiek. Na pierwszą edycję box'a się nie załapałam z braku funduszy, ale warto było poczekać, bo w grudniowym pudełku było aż 11 kosmetyków! Oto, co mi się trafiło :)

niewielkie pudełeczko było zapakowane w porządny karton, toteż zawartość się nie uszkodziła :)


katalog produktów w gratisie:


dobrobyt! :)



Odżywka do paznokci 5w1 (cena: 17.90 zł):




Cień do powiek Satinette nr 821 (cena: 19.90 zł):


Róż do policzków Berryberry nr 6 (cena: ok. 15 zł):



Błyszczyk Colore Mio nr 517 (cena: 9.90 zł):



Podkład Long Cover Fluid nr 01 (cena: 35.90 zł):


Miniaturki hitów firmy, puder ryżowy i puder bambusowy z jedwabiem (cena produktów pełnowymiarowych po 39 zł za sztukę):


Miniaturka płynu micelarnego (cena produktu pełnowymiarowego: 17.90 zł):


Mini-lakiery nr 362 sand, nr 305, nr 134 (ile kosztują - nie mam pojęcia):


Ja ze swojej edycji pudełka jestem bardzo zadowolona, co prawda lakiery mi się nie przydadzą, ale już mają nowe właścicielki :) Cieszę się, że trafiły mi się moje kolory, czyli różowy błyszczyk, jasny podkład, pasujący do mnie róż, bo jeśli chodzi o cienie - przygarniam każde :D Cieszę się, że zamówiłam box'a, lubię takie akcje i oby takich więcej - ja lubię niespodzianki! :)

Jak zamówić - wszystko na plakacie! :)





Zamówiłyście Paese Box? :)


7 komentarzy:

  1. to jednorazowa akcja czy będzie trwało ciągle jak shiny box?
    Bardzo mi się podoba zawartość, lubię tę firmę generalnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny box Ci się trafił! Mój też dzisiaj do mnie przyszedł, ale wieczorem i jeszcze nie otwierałam, czekam na jutro to od razu zrobię zdjęcia przy dobrym świetle hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno puder ryżowy jak i bambusowy bardzo dobre. Ja na zimę mam ryżowy :) na lato bambusowy lepszy :))
    Lakier mam ale niekoniecznie mi przypadł do gustu.
    Jeżeli chodzi o ciebie są ok, prasowane matowe są bardzo fajnie napigmentowane, wypiekane też są ok, słabsze niestety są prasowane z drobinkami połysku, mi się lekko kruszą, z kolei wypiekane perłowe bardzo ok :))
    Fluidy są bardzo ok za niewielką cenę jak na jedne z wizażowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna opcja, tylko czemu akurat w grudniu, kiedy jestem totalnie spłukana przez prezenty dla innych? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna zawartość, róż mi się najbardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)