wtorek, 17 grudnia 2013

Łiszlista z przymrużeniem oka

Hej :) Dzisiaj kolejny post inspirowany. Sklepowe Święta rozpoczęły się na dobre 2 listopada, w domach choinki poubierane już pod koniec listopada, a na blogach wszędzie wishlisty, więc postanowiłam zrobić swoją, ale trochę... z przymrużeniem oka, a co ;)


1. AjFon - przydałby się do blogerskiej pracy. Przez telefon gadam nawet pod prysznicem.
2. Canon 600D - ma większość blogerek. Też chcę lustrzankę do kręcenia filmów.
3. AjPad - chińskiej taniochy dłużej nie zniosę, co jak co, ale musi być iPad. I koniec.
4. Kosmetyki MAC - najlepiej wszystko. Bo tak.

5. Pędzle Real Techniques - wierzę, że gdy będę je mieć, one same zrobią mi makijaż i podadzą śniadanie do łóżka.
6. Meble z Ikei - a najlepiej wszystko zgapione z katalogu. O tak, to mój styl!
7. Kubek ze Starbunia - włożę tam swoje zdjęcie, lubię się podziwiać.

8. Tangle Teezer - ja mam nędzną podróbę ;(
9. Torebka od Michaela Korsa - muszę mieć, no po prostu!
10. Torebka od Chanel - niestety, kiedy ją kupię, na śniadania będę musiała wpierniczać croissanty. A tego nie chcę!

11. Nissan Micra - toż to piękne auto i jakie zwinne. Od razu chcę mieć zapas paliwa na całe życie, będę nim jeździć na FeszynŁiki.
12. Lokówka - a, to już tak na serio przydałaby mi się :D

Lista na bogato, co mi tam szkodzi :) Tak na serio - moje marzenia zostały już spełnione (no, prawie) :D

7 komentarzy:

  1. a no na bogato ;D Ja nie jestem chyba aż taka wymagająca :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna łisz lista :) Z przymrużeniem oka :) Ja w zasadzie od Mikołaja to bym tylko nowy obiektyw do NIkona chciała :) Noo jeszcze tymi torebkami kusisz :) Ale to już kosmonautyczna opcja :))

    OBSERWUJĘ :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam Canon 1000D i na nim się nie da kręcić nic :/

    OdpowiedzUsuń
  4. to życzę, aby chociaż cześć się spełniła :D na 2 i 11 też jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle z ril techniks to masthew blogerski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No i oczywiście maczki też obowiązkowo. I dużo swatchy. I dużo szpanu i lansu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)