wtorek, 31 grudnia 2013

To był dobry rok!

 Witajcie! W nadchodzącym Nowym Roku chcę Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze i oczywiście - luzu w dupie (czemu niektóre blogerki tak się spinają? o_O radość Leute, radość!)!
Mam nadzieję, że rok 2013 był dla Was udany, bo mój właśnie taki był! Fakt, zdarzyło się kilka większych i mniejszych dramatów (jak u każdego), ale nie warto nad tym płakać i iść do przodu :)

Mój rok w zdjęciach (można powiększyć) - niektóre fotki może i nic nie powiedzą, ale dla mnie dużo znaczą :)


Wszystkie dobre chwile z mijającego roku w jednym miejscu (podchwyciłam pomysł i zamknęłam dobre chwile w słoiku :)


Wszystkim życzę udanej imprezy! mua! ;*

5 komentarzy:

  1. chyba też założę sobie taki słiczek! świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym słoiczkiem to genialny pomysł:) Najlepszego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rajdy, moto, to jest to :) Trzeba by się jakoś spotkać na moto w tym sezonie ;)
    A słoiczek fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Huhuh piękna Daytona! :) Szkoda, że nie będzie nam dane razem pośmigać...
    Superaśny pomysł ze słoikiem! Chyba sobie takiego sprawię na 2014 :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z motocyklem zawsze są związane wspomnienia, i to te najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)