piątek, 10 stycznia 2014

Aktualna pielęgnacja włosów

Hej! :)
W końcu udało mi się zebrać i zrobić zdjęcia do nowej notki. Pokażę Wam dzisiaj aktualizację mojej włosowej pielęgnacji, bo trochę się zmieniła :)


Oczywiście nie nakładam sobie tego wszystkiego naraz :P

To moje ulubione szampony: DeBa, Garnier, Alterra i Ziaja. Szamponu DeBa używam raz na tydzień - półtora tygodnia, reszty naprzemiennie, każdego dnia inny:
DeBa, Volume shampoo; Garnier Fructis, Lśniące i gładkie - szampon; Alterra, Volumen shampoo papaya & bambus; Ziaja, Szampon intensywny kolor:


Ulubiona odżywka, pisałam o niej tutaj. Używam jej raz w tygodniu:
Kallos, maska keratynowa:


Kolejna odżywka, tym razem do włosów farbowanych. Używam jej częściej niż tej z Kallos.
Ziaja, Odżywka intensywny kolor:


Tej odżywki używam raz na jakiś czas, unosi mi włosy u nasady, ale niestety, trochę je skleja.
Marion, Odżywka stylizująca w piance, keratin mix:


Na koniec moje maluchy. Wody pokrzywowej używałam wcześniej i byłam zadowolona, ulubioną kurację z olejkiem arganowym firmy Marion zamieniłam na "Olejek arganowy" (w cudzysłowiu, bo to nie jest czysty olejek arganowy, jedynie w nazwie na opakowaniu, co jest mylące). Jedwab w płynie na końcówki stosuję od niedawna, tak samo Olejki orientalne z Mariona - na razie nie powiem nic więcej na temat tych produktów, ale na razie dobrze się sprawują :)
Woda pokrzywowa; Bioelixire, Argan Oil; Green Pharmacy, Jedwab w płynie na łamliwe końcówki; Marion, Olejki orientalne, wzmocnienie włosów, kokos i tamanu:


Z włosami nie mam większych problemów, chociaż przez ostatni czas je wymęczyłam. Mimo wszystko są miękkie, mocne i rosną jak szalone :)


Jakie są Wasze ulubione produkty do włosów? :)

7 komentarzy:

  1. Szampon DeBa bardzo lubiłam :) Za to Alterra mi obciążała włosy i ostatecznie zużyłam do mycia pędzli ;p
    A na końcówki lubię kurację z olejkiem arganowym z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubionym szamponem i odżywką jest pod względem zapachu Herbal Essences różowy (chyba już niedostępny w Polsce), a pod względem działania mam kilku ulubieńców, ale nic 'stałego':)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam prawie wszystkie ;) przynajmniej z oglądania na blogach i najbardziej ciekawa jestem ziaji, bo jednak nigdy nie przepadałam za tą firmą, a tutaj podobno się popisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta maska keratynowa strasznie mnie kusi :) Wpisuję na listę zakupów z Polski! :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam olejek arganowy. Dopiero zaczęłam stosować, zobaczymy jak sobie poradzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jeszcze żadnego z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde, ta odżywka z Marion wygląda na fajną i wiele dobrego o niej czytałam ;) Dodaje do obserwowanych, pozdrawiam Ala!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)