piątek, 17 stycznia 2014

Baza pod podkład Kobo

Witam Was serdecznie :)
Dzisiaj przybliżę Wam produkt firmy Kobo - Smooth make-up base, czyli wygładzającą bazę pod podkład. Produkt dostałam parę miesięcy temu na spotkaniu blogerek i na początku leżał sobie w szufladzie - używałam wtedy albo bazy Ingrid, albo kremu Celii.
Oto jak to wygląda:





Wiedziałam, że kiedyś zacznę jej używać, ale baza leżała, leżała... Aż na jednym z blogów przeczytałam, że baza śmierdzi jak szmata do podłogi, czy coś w ten deseń :D Musiałam to sprawdzić! Sru, sru, odkręciłam... Jak dla mnie baza ma w miarę przyjemny, kwiatowy (chyba) zapach, chociaż wolałabym, żeby nie pachniała. Ale jest ok.
Przyznam, że całkiem dobrze robi mi się na niej makijaże, bo delikatnie się klei, przez co podkład lepiej się trzyma. Nie wiem, o co chodzi z tym wygładzeniem - czy to na zmarszczki, czy na co? Nie sądzę, żeby na zmarszczkach dała radę, ale fakt, skóra po jej użyciu jest gładka. Nie zauważyłam jednak, żeby przedłużała trwałość makijażu, w ciągu dnia są niezbędne drobne poprawki. Polubiłam się z tą bazą, przyzwoity produkt za niewielkie pieniądze - ok. 20 złotych w Naturze.

Macie tę bazę?



Zapraszam też na mój Instagram! :)

4 komentarze:

  1. Nie mam jej, jakoś nigdy nie czułam potrzeby posiadania takiej bazy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej bazy :D
    Widzę, że założyłas insta :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam :) Testuję obecnie Porefessional i hmm... sama nie wiem co o nim sądzić...
    Kochana, właśnie obczaiłam Twoje foty na Instagramie. Pięnie wyglądasz w makijażu z niebieską krechą na dolnej powiece! Chyba moje ulubione "wydanie" Ciebie :D Super podkreśliłaś kolor oczu.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam bazy, ale kiedyś może kupię sobie jakąś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)