niedziela, 26 stycznia 2014

Lip Smacker mniam mniam

Hej!
Z racji tego, że 30 stycznia Biedra dobrodziejka wrzuca ponownie Lip Smackery do swoich sklepów, postanowiłam coś o nich napisać. Podczas ostatniej promocji nabyłam Lip Smacker Coca-Cola.




Więcej chemii niż w napoju o_O




Nie będę się rozwodzić, napiszę krótko: jest to najlepsza pomadka nawilżająca, jaką miałam. Niestety, zimą zawsze mam miałam problem z wysuszonymi ustami. Lip Smacker jest o tyle dobry, że utrzymuje się na ustach całą noc, a do tego super pachnie :) Ja jestem zadowolona z zakupu, planuję nabyć jeszcze pomadkę Coca-Cola Cherry. Muszę tylko z rana wybrać się do Biedry, bo szybko znikają :D

Macie, używacie?

9 komentarzy:

  1. zaciekawiła mnie ta pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sprite i nie powiedziałabym, że nawilża tak rewelacyjnie- wolę choćby pomadki nivea. ;) Pachnie ładnie, ale na ustach 'czuć go' zupełnie inaczej, dość nieprzyjemnie (mam namyśli zapach bo smak jest ledwo wyczuwalny) nie wiem z czego to wynika bo z opakowania pachnie jak powinien.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moich ustach, jak napisałam - dobrze się sprawdza :) Smakować nie musi :D Do smaku jest cola. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przeglądałam ofertę Biedronkową i od 30 stycznia będą mieć świetne kosmetyki w ofercie! Maski z Biovaxu, szampony i odżywki z olejem arganowym i duuużo innych! Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wersję z Fantą i też lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szybko przejrzałam gazetkę Biedronki i nie zwróciłam uwagi na te pomadki, więc dobrze, że o nich piszesz :) może też nabędę swoją Coco colową pomadkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą samą pomadkę :) Też myślę o Cherry.

    No i zapomniałam napisać u siebie, że babka oczywiście odsunęła mój wózek by się wpierdzielić w kolejkę,....

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś tę pomadkę, w sumie nie pamiętam jak działała na moje usta, ale o ile będę miała po drodze do Biedronki to ją kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety jeszcze nigdy nie miałam smackersów, nawet nie wiedziałam, że są dostępne w biedronce, dzięx za info :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)