piątek, 3 stycznia 2014

Marion - Ekspresowa mikrodermabrazja

Hej!! :)
Mam nadzieję, że żyjecie po Sylwku =) Mój był bardzo udany, z czego bardzo się cieszę :)
Dziś mam dla Was recenzję jednego z moich ulubionych produktów z firmy Marion. Jest to Ekspresowa Mikrodermabrazja, intensywnie złuszczająca, cera tłusta i mieszana:





Jak tylko zobaczyłam tę mikrodermabrazję na fb firmy Marion, wiedziałam, że muszę ją wypróbować :) Znalazłam ją w Leclercu za ok. 3 złote. Można ją też kupić w Naturze (aktualnie w promocji) oraz w internetach i mniejszych drogeriach. Tutaj wszystkie rodzaje mikrodermabrazji.
Peeling bardzo dobrze usuwa martwy naskórek i wygładza skórę. Jest to peeling gruboziarnisty, drobinek jest dużo, a produkt nie jest lejący. Maseczkę lubię zostawić na noc do wchłonięcia - rano moja twarz jest miła w dotyku. Produkt bardzo ładnie pachnie (no, przynajmniej mi się podoba :D) i fajne jest to, że peelingu jest więcej, a maseczki mniej. Zawsze mam problem z maseczkami, bo zostaje mi trochę produktu (pomimo nałożenia grubej warstwy). Jak dla mnie - kolejny świetny produkt od firmy Marion :)

Macie, używacie?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt, na pewno się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam, ale powinnam wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam. Moj sylwester był udany. Zapraszam do zaobserwowania mnie. Gdy to zrobisz to nspisz u mnie, a na pewno się odwdzięcze :)
    thenatusworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, dobrze jest do rozjaśniacza i utleniacza dodać odżywkę do włosów. Potem po rozjaśnianiu są zółtawe, to oczywiste...dlatego ja stosuję szampon do włosów siwych i rozjaśnianych, wtedy włosy są normalne.

    Ja pokochałam Inkę... wcześniej za cappucino byłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)