czwartek, 13 lutego 2014

Art fashion w Aesthetic

Hej!
Wspominałam Wam ostatnio o sesji w Aesthetic. Pierwszego lutego z samego rańca napisała do mnie Kasia i zapytała, czy nie mam przypadkiem czasu przyjść na makijaż i parę fotek, bo brakuje modelki. Ogarnęłam się więc i pobiegłam do Szkoły. Świetnie się bawiłam, poznałam parę osób i co najważniejsze - podejrzałam pracę wizażystki :D A oto efekty! :)







Modelka: ja
Makijaż: Krystyna Krześniak
Foto: Paweł Łuczka

Pozostałe makijaże Art Fashion

Zapraszam Was też na Fb Kasi, która do sesji zrobiła wspaniałe ozdoby z muszli. Ja byłam zachwycona!

I jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. Arcydzieło!!! Bardzo ładny, uwielbiam artystyczne makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za promowanie mojej osoby :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)