wtorek, 4 lutego 2014

Lovely Nude make up kit

Hej! :)
Dziś o paletce, o której głośno na blogach i którą ciężko zdobyć. Oto Lovely Nude make up kit! 


Paletkę można zakupić w Rossmannie za 12 złotych(!). Cieni jest 12, są 3 maty, 2 "migotki" z drobinkami, reszta to perły. Wszyscy rozwodzą się nad opakowaniem, ja nie widzę sensu. Jak ktoś chce cienie w opakowce z włókna węglowego, niech nie szuka ich w Rossmannie na półce z cieniami za 12 złotych. ;)

Swatche (baza Paese):




 Na paluchu widać drobinki :)

Ja z zakupu jestem zadowolona, cienie trzymają się na bazie cały dzień. Przy nakładaniu trochę się sypią, maty nie są aż tak widoczne, ale mimo wszystko za taką cenę paletkę warto kupić :)

Macie?

2 komentarze:

  1. Świetna jest ta paletka , szkoda tylko , że tak ciężko jest ją dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory super, tylko gdzie ja ją znajdę;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)