sobota, 1 lutego 2014

Mały haul

Hej! :)
Zwykle tego nie robię, ale postanowiłam pokazać Wam mój mini haul tutaj, a nie na fb. Kupiłam tylko kilka rzeczy, kiepsko z kasą to i człowiek nie szaleje ;)


Ostatni numer z zeszłego roku magazynu Make-up Trendy. Cieszę się, że udało mi się go dorwać, jak zwykle pełen inspiracji :)


Ulubiony krem, czyli Celia Satin Mat. Pisałam o nim tutaj.


Żel pod prysznic Playboy. Pachnie całkiem ładnie :)


Pędzel kulkowy Essence. Recenzja tutaj.


Po ostatnich dwóch kiepskich tuszach kupiłam pewniaka. Nie mam pieniędzy, by wyrzucać na buble :) Wibo Growing Lashes.


Nowość, Wibo Mascara BB. Cóż, zobaczymy jak działa, śmieszną ma szczoteczkę :D


Torebka z lumpeksu. Kupiłam też parę innych rzeczy, ale nie wiem, jak je tu zaprezentować. Swoją drogą oberwałam parę razy w twarz, kiedy babcie walczyły o swetry. :D

[Edit].
Niezbyt urodziwy, ale przydatny organizer na kosmetyki z Biedry:




Lip Smacker Coca-Cola Cherry:


Ostatnie smarowanie twarzy bardzo mi się spodobało, toteż zamówiłam sobie książkę Kryolan - Podręcznik charakteryzacji:


Chwaliłam się wczoraj na fb - cudowności od WingsOfEnvy :) Jeszcze raz dziękuję :)


Na sam koniec pochwalę się makijażem z dzisiejszej sesji. Koleżance brakowało modelki, więc pomyślałam, że chętnie dam sobie coś namalować. Jak dostanę zdjęcia od fotografa, pokażę w oddzielnej notce :)


Macie coś z tych kosmetyków, używacie? :)

6 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie do jakiej stylizacji wykorzystasz tą torebkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś tu się tu trochę obkupił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo ale Ci ładnie w pokręconych włoskach! Kochana, czekam na recenzję książki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskary mnie zaciekawiły :) Makijaż ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy :) mam ten zielony tusz z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam kulkowy pędzel z Essence - uwielbiam go do rozcierania cieni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)