piątek, 14 lutego 2014

Serducho na Walentynki

Hej!
W związku z tym, że dziś Walentynki, postanowiłam coś zmalować. Ale jeśli rzygacie już serduszkami, słodkościami, misiami i czym tam jeszcze - nie obrażę się, jak sobie pójdziecie z mojego bloga. Wszystkim moim Czytelnikom życzę dużo miłości - nie tylko w Walentynki! :) :*



Użyte kosmetyki:
krem Celia Satin Mat
baza Kobo Smooth Make-up base
podkład Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
puder bambusowy Paese
baza pod cienie Paese
biała kredka NYX Jumbo Eye Pencil 604 Milk
czerwony cień Miyo 13 Chilli
czerwony brokat
Inglot Duraline
tusz Wibo Growing Lashes
cień do brwi Wet n Wild
szminka Celia Nude 605
kryształki - Chińskie Centrum Handlowe

3 komentarze:

  1. oooo tego banerka z boczku wcześniej nie widziałam "na co mi chodakowska i tak jestem boska" dobre :D również życzę Ci dużo miłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odcień czerwieni na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy bym nie pomysłała że będę śmigać na desce a się okazało że nie jest to takie trudne :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)