wtorek, 25 lutego 2014

Tanie mycie pędzli

Witajcie!
Dziś post może niezbyt odkrywczy, ale może komuś się przyda. Jakiś czas temu naszło mnie na filozofie i doszłam do wniosku, że wychlapuję całe litry szamponu by umyć pędzle i jak tak dalej pójdzie to zbankrutuję. Wpadłam więc na pomysł zakupu jakiegoś mydła i tak oto kupiłam wielką kostkę mydła w Biedronce. Cena zawrotna - 1,99 zł.




Mycie na takim mydełku to prościzna. Zwilżam pędzelek (zwilżam, nie zalewam), pocieram o mydło i myję. Potem płukam i ewentualnie (jeśli zachodzi taka potrzeba) powtarzam czynność. Ot, cała filozofia. Fajna sprawa, przynajmniej nie zbankrutuję :D

A Wy czym myjecie pędzle?

6 komentarzy:

  1. Ja używam do mycia pędzli szamponu antybakteryjnego specjalnie dla pędzli :) Ale to wymóg, skoro tymi samymi pędzlami maluję zawsze kogoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do mycia pędzli biorę pierwszy lepszy kosmetyk (mydło do higieny intymnej, mydło Dove, szampon do włosów) :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mycia pędzli używam tego preparatu: http://cocolita.pl/elf_szampon_do_pedzli.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u have a lovely blog....let us follow each other on GFC, g+ , bloglovin and twitter....do tell me on my blog when you follow...i will definitely follow back....
    Keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. do pędzli używam mydła albo szamponu, który nie sprawdził się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)