niedziela, 23 marca 2014

Inspiracja Chanel

Hejo!!
Witam Was w słoneczną niedzielę :) W końcu wiosna zagościła na dobre, motocykliści koncertują pod moim oknem, jest super! Dziś mam makijaż inspirowany pokazem Chanel:


Tutaj można obejrzeć zdjęcia z tego pokazu.

A oto ja. Modelki miały co prawda cyrkonie, ale ja nie znalazłam w swoich zbiorach ładnych kryształków i postanowiłam użyć brokatu :)



Użyte kosmetyki:
krem-baza Celia Woman Satin Mat
podkład Catrice All Matt Plus 010 Light Beige
puder transparentny Miyo
brązer W7 Honolulu
zestaw do brwi Wet'n'Wild
baza pod cienie Paese
matowy cień My Secret 505
żelowy eyeliner Maybelline
tusz do rzęs Growing Lashes z Wibo
srebrny brokat TCW
Inglot Duraline
pomadka Avon Doll Pink

I jak Wam się podoba? :)

2 komentarze:

  1. Pięknie, ciekawa inspiracja.
    Poproszę takich więcej, może w końcu ja nauczę się czegoś nowego!

    Będę zaglądać do Ciebie systematycznie (chciałam zaobserwować, ale wyskakują mi cały czas błędy)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, oraz do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)