sobota, 15 marca 2014

Przerażający klaun

Hejo! :)
Dzisiaj mam dla Was charakteryzację. Kupiłam dziś farbki do malowania twarzy dla dzieci i nie mogłam ich nie wykorzystać :D Zabawa była przednia :D Moja współlokatorka i jej koleżanka mało nie uciekły z mieszkania ze strachu, a druga współlokatorka stwierdziła, że posrałaby się ze strachu, gdybym przyszła ją obudzić :D



Użyte kosmetyki:
biały korektor Kobo Magic Corrector Mix
farbki do malowania twarzy dla dzieci Toys R Us
konturówka Miss Sporty 012 Wine

P.S. - wiem, że kiepsko roztarłam zmarszczki, ale obiecuję, że będzie lepiej! :)


3 komentarze:

  1. o matko, hahahhaahha
    genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah jak fajnie wyszło :DD
    klaun :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że się powtarzam, ale wyszło mega! Czekam na więcej kochana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)