piątek, 21 marca 2014

Sense & Body - Pędzel do podkładu

Siema!
Po wielkim wydarzeniu tego sezonu jakim było otwarcie Felicity i dostaniu gratisowej cebuli, wracam z normalnymi recenzjami. Dziś o pędzlu do podkładu! :)

Sense & Body, Girls Best Friend, Pędzel do podkładu:




Och, te diamenty! :D



Pędzel zakupiłam w Hebe za 10 złotych. Wcześniej podkład nakładałam palcami, ale pomyślałam, że warto kupić taki języczek. Miałam ograniczone fundusze, więc zamawianie czegoś droższego w internetach nie wchodziło w grę. Używam tego pędzla niemal codziennie, bardzo dobrze radzi sobie z nakładaniem podkładu i "nie zjada" go. Do tego po każdym użyciu myję go i jak widać na poniższym zdjęciu - nic mu nie jest :)


W skrócie - dobry pędzel za dobre pieniądze! :) Jak nie lubicie babrać paluchami w podkładzie (chociaż ta metoda aplikacji też ma swoje plusy) - zachęcam do kupna :) Dycha w Hebe! :D

pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. zaciekawił mnie ten pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za pędzlami do podkładu, miałam języczkowy, potem płasko ścięty, potem jeszcze inny, palcami nakładać nie lubię. Dopiero od kiedy odkryłam gąbki do makijażu to jestem naprawdę zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę wpaść do Hebe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)