niedziela, 2 marca 2014

Trochę nowości

Hej :)
Postanowiłam dzisiaj zrobić post zakupowy, bo trochę się ostatnio tego nazbierało :) Jeśli macie ochotę na mój zachwyt nad pierdołami - zapraszam do przeglądania co mi ostatnio wpadło! :)

Książka 'kupiona' za punkty payback - Rae Morris "Makijaż w mgnieniu oka" (niedługo recenzja! :D)



Cienie MySecret i wypiekany róż Kobo:



Ampułki 7 efektów, Terapia oczyszczająca, chusteczki do demakijażu - wszystko z Marion:



Zakładki do książek z Leclerca - złotówka za sztukę :D



Nowy E-Makijaż pełen inspiracji:



Kamuflaż z Catrice, baza pod cienie Essence, błyszczyk Sensique:



Ulubiony podkład z Catrice oraz puder rozświetlający z Biedronki (kupiłam po recenzji Hani, ładnie prezentuje się na twarzy):



Perfumetka i dezodorant Mel Merio, gąbka-peeling Calypso, płyn micelarny z Celii:


Farba Garnier oraz kostki Dove, które uwielbiam od kilkunastu lat :)


Czas na eksperymenty z lokami. Papiloty pośrodku od Chińczyka, dwa pozostałe zestawy z Rossmanna:



Chińskie podkładko-serwetki z filcu:


Pędzelek od Chińczyka:



Perełki i gumki do włosów, także z Chińczyka:


Buty z ćwiekami od męża:


 Bransoletki z Pepco:


Świeczniki z Pepco:


Ulubione świeczki oraz obierak do czosnku z Biedronki:


Delikatny żel-krem do mycia twarzy polecała Nieesia25 w jednym ze swoich filmików i postanowiłam wypróbować. Kupiłam też płyn micelarny, do którego zawsze wracam:


Lubię ten zapach z Biedronki, ale chyba go wycofują ;/


Przygody Hucka Finna z angielskim. Czas trochę sobie poprzypominać język :)


Instrukcja obsługi Twojego faceta. Kupiłam dwa egzemplarze z myślą o rozdaniu :)



 Miłej niedzieli :)

4 komentarze:

  1. Ostatnia pozycja na Twoim przeglądzie mnie zaciekawiła hiii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych książek :) Czekam na rozdanie, może uda mi się zdobyć tę ostatnią xD Tytuł zachęca do przeczytania :D
    Również poluję na kamuflaż z Catrice :)
    Pokaż, jak wyjdą Ci loki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę tego nabyłaś :) widzę, że też się skusiłaś na cienie My Secret :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! :* To bardzo motywuje do pisania :) Na komentarze odpowiadam pod danym postem.
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj. ;)
Na pewno Cię odwiedzę i jeśli będę miała coś do napisania, skomentuję ;)